Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje qilim magjik nga mjediset plot imanigjinate te Zhyl Vernit ne lagjet e erreta dhe te zymta te Anglise , se Dikensit. Nepermjeet librave mesojme historine tone, mesojme sesi funksionojne organizmat , mesojme njohuri te ndryshme nga fusha e aritmetikes dhe fizikes, mesojme me shume mbi vendet te cilat na rrethojne. Mesojme mbi rregullat dhe normat e sjelljes ne shoqeri. Nepermjet librave ne hapim te gjitha portat e dijes. edukohemi dhe pergatitemi qe ti sherbejme shoqerise e qe te jemi " te rinj Europiane ".
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
alba meca - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/librat+na+hapin+rrugen+e+dijes/846
Vepra te ngjashme
mesuesja
Lloji: Hartim
mesuesen e dashur,
une shume e dua,
pas prinderve te mi,
me e shtrenjta per mua.
per gjera te ...
BUTRINTI
Lloji: Hartim
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qy...
pranvera ime
Lloji: Hartim
Dimri u tregua tolerantdhe i tha pranvereste vinte. Ajo erdhi me hapa te shpejta.Natyra nisi te ngja...
Arsimi
Lloji: Hartim
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi ...
pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ...
7 marsi
Lloji: Hartim
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe b...
Pranvera
Lloji: Hartim
Jashte verdalliset nje pranvere e qeshur.
Lulkat shymengjyreshe kane vene buzen ne gaz dhe drejtoj...
Pranvera ~ dite mag...
Lloji: Hartim
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Ma...
vera stine e bukur
Lloji: Hartim
vera eshte nje nder stinet me te bukura
ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mes...
Per Pranveren
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te ge...
rruga e gjate
Lloji: Hartim
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e s...
Nena qenia me e das...
Lloji: Hartim
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më e...
Emri:
idajet
Email:
idajet_001_sk@hotmail.com
Komenti:
Dituria eshte fuqia e cdo njeriu por dituria fitohet nga libri dhe andaj thuhet qe libri eshte mjet se si te fitohet dituria