Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni artificial,10 djem të tjere thoshin te shkojme tek qëndra tregtare teg,ndërsa 6 djem thoshin te shkojmë tek fusha Ali Demi.Duke u grindur autobusi nuk pret dhe ikën.kështu ne nuk shkuam asgjëkundi por rrugës per tu kthyer në shtëpi ne vendosëm të luanim një ndeshje basketbolli.Të gjithëve na pelqeu ideja dhe në atë lojë basketbolli u kënaqem shume.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Sekreti i Rendit
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndr...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Besoj se suksesi nuk jane parate.
Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje per...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh.
Mos i jep llogari askujt! ...
Me beso te lutem
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjal...
talasemia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Mbijetesa e talasemikeve eshte e lidhur me trasfuzimin periodik e te vazhdueshem te gjakut; per fat ...
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
Eqrem Cabej
Lloji: Ese argumentuese bindese
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e ...
shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,pr...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
SHKENCA DHE REALIT...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te nd...
Komentet e fundit!
Emri:
asf
Email:
sdfa@gmail.com
Komenti:
e kopjuar