Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8172
Data e postimit: 2023-10-28 20:04:14
Shikime: 538
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: E verteta e ka forcen dhe trimerine ne vetvete

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Jeta
Autori: Enki
Shkolla: Arberia
Klasa: 8
Qyteti: Tiranë
E-mail: enkiuku2009@icloud.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret deri sa te mesosh te verteten . Të gjithë kemi çaste kur mendja jonë thotë se jemi hidhëruar me jetën vetëm se nuk na u plotësua një dëshirë,por ne nuk mendojmë asnjëherë,që ka njerëz që të urritur i merr gjumi dhe thonë o Zot të lutem mos ma mer jetën nga varfëria,do të vrapojmë dhe do të gjejmë një rrugëdalje,asgjë në këtë jetë s'është e pa zgjidhshme.Kjo është e vërteta e kësaj jete me të cilën përballen një pjesë e njerëzve edhe në ditët e sotme. Preferojme te qeshim per inatin e te tjereve per te mos treguar qe e verteta na vret por ama na vret te gjitheve dhe skemi pse te bejme gjerat vetem per shaka te te tjereve te genjejme veten sikur jemi mire se e verteta na vret. Ne fund te fundit duhet te lendohemi qe te rritemi , duhet te humbasim qe te fitojme duhet te zhgenjehemi per te mesuar dhe te gjitha keto behen vetem ne qofte se ne dime te verteten. Gabimi ndonjëherë mund të jetë si një pikë drite që tregon se pas errësirës fshihet e vërteta,e vërteta që ndonjëherë mund të bëhet shkak për ndryshimin e jetës tënde. E verteta te hap syte edhe ne momentet me te erreta , eshte si nje drite ne mes te humbneres , eshte si nje dore qe te ndihmon te ngrihesh pas cdo rrezimi dhe zhgenimi qe peson prej te gjitheve. E verteta do te mbetet gjithmone ajo cka ne kerkojme nga kjo vete pavaresisht se ajo ne fillim te gjitheve na vret...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enki - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/E+verteta+e+ka+forcen+dhe+trimerine+ne+vetvete/8172


Vepra te ngjashme
"E verteta vret por...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle ja...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
E vërteta
Lloji: Poezi meditative-filozofike
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
E vërteta
Lloji: Ese shpjeguese
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vog...
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
vdekja është akt ...
Lloji: Ese filozofike
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rr...
E verteta
Lloji: Ese argumentuese
E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten. Cdo njer...
Shprehu
Lloji: Ese argumentuese
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mu...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.