Data e postimit: 2015-11-01 21:18:57
Shikime: 4019
|
|
Likes:
2
Dislikes:
1
Titulli:
Dashuri mes 2 vetave
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell miresi , drejtesia sjell drejtesi , jo miresia sjell jo miresi. Pra duhet te jemi te kujdesshem te kemi moral te mire,qe te bejm vepra dhe pune te mira.
- Njeriu i moralshem gjithnje ben vepra dhe pun te mira. pra duhet te jemi te moralshem qe edhe ai njeri qe nuk eshte i mir , prej ati qe ben vepra te mira permirsohet nga pa drejtesia!.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
J.A! - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4529&lloji=Hartim
Vepra te ngjashme
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
|
PUSHIMET VERORE
Lloji: Hartim
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU ED...
|
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri.
E dua librin cdo dite e me s...
|
Sfida ime
Lloji: Hartim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhem...
|
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
|
Shkolla
Lloji: Hartim
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision
nga Zoti i Madherueshem.
Disa...
|
eshte me e lehte te...
Lloji: Hartim
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle."
E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te k...
|
Nena
Lloji: Hartim
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të nat...
|
prinderit
Lloji: Hartim
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë .
Sa sakrificat na i kanë...
|
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime…
Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
|
Atdheu im
Lloji: Hartim
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u ...
|
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|