Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-01-22 19:43:44
Shikime: 9268
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 3

Titulli: Nena ...

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrimi I Nenes
Autori: Amra Osmani
Shkolla: "Meto Bajraktari "
Klasa: 5-4
Qyteti: Prishtina
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite me pot ndershmeri e dinjitet kete duhet te ta shperblej !! Mendo pak te mohosh jeten tende tju a falesh te tjereve , ty te peqeshin nje person ta ndal ajo eshte nje Nena !! Nene ti qe me durove te qaren ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujesur per mua !Perkdhelja jote "Ah moj bije ke marre librat po fletoret ee !! Meraku ndaj meje te bente te merziteshe madje madje te qaje nga shqetesimi ! Ngase do largohem por krenaria ime per ty nuk shterron kurr !! Nuk do te te harroj edhe ne boten tjeter,je njeriu me i rendesishem ne jeten time!!! Te dua!

Kjo ese
i kushtohet te gjitha nenave veqanerisht Nenes sime "Leonora Zogjani "



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Amra Osmani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4789&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Një vend aq i afë...
Lloji: Ese pershkruese
Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rrite...
Qyteti i gabimeve t...
Lloji: Ese pershkruese
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dh...
Librat
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje...
uji i jetes
Lloji: Ese pershkruese
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urd...
Ese pershkruese
Lloji: Ese pershkruese
Mami Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshte...
Kitara
Lloji: Ese pershkruese
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muz...
Vendlindja
Lloji: Ese pershkruese
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante d...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume...
Kam rene ne dashuri...
Lloji: Ese pershkruese
Une quhem Taqo dhe jam njr fjal 18 vjecar.Kam pasur nje shok prej 8 vitesh dhe kohet e fundit kam re...
DIMRI
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Valbona
Lloji: Ese pershkruese
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish inte...


Komentet e fundit!

Emri: ziku
Email: ziku_@saruta.com
Komenti: e vertet
  Pergjigju
Emri: Amra Osmani
Email: amra-oliks@live.com
Komenti: E besoj ato fjale te shkruajtura prandaj edhe i shkruajta !Falemidenerit shume per komentin

Emri: Amra Osmani
Email: amra-oliks@live.com
Komenti: E besoj ato fjale te shkruajtura prandaj edhe i shkruajta !Falemidenerit shume per komentin


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.