TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE
Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe mashtrojne dhe mund te ndertojne jeten e tyre.Por ka njerez te drejte dhe te sjellshem.Nuk duhet te harrojme qe te gjithe gabojme,dikush me pak e dikush me shume.Gabimet mund te jene te lehta dhe te renda por gjithashtu disa njerez mund te jene te vetedijshem per gabimet e tyre,disa mund ti bejne pa pasur qellim te lendojne dike.Cdo qenie njerezore gabon,si femija i vogel,si adoleshenti dhe i rrituri.Cdokush mund te gaboje dhe mund te na lendoje por ne duhet te falim,pra te jemi tolerant.Duhet te falesh sepse cdo njeri e meriton nje mundesi te dyte.Duhet te veme veten tone ne vendin e atij personi,si do te ndjehet ai.Ne rast se ti fal ky gjest i sjellshem do te"demshperblehet" ndonjehere.Askush nuk eshte perfekt cdo kush ka te metat e veta,pra"te gabosh eshte njerezore,te falesh eshte hyjnore"eshte me se e vertete.Fal se edhe kur ti te gabosh te tjeret do te te falin ty.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!