Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6818
Data e postimit: 2019-04-08 20:36:57
Shikime: 5433
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 2

Titulli: nena

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dashuria per nenen
Autori: G.D
Shkolla: E RE
Klasa: 7
Qyteti: durres
E-mail: suada.dosku@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

NENA , NJE EMER I RENDESISHEM NE JETEN TONE . NE MOMENTIN KUR AJO NEVE NA ZGJON NE MENGJES DHE NA BEN MENGJESIN GATI , NA SHKON DITA PER BUKURI . DASHURIA E NENES PER NE NUK KRAHASOHET ME ASNJE DASHURI TJETER NE BOTE . NENA , PO ASHTU ESHTE DHE DO TE MBETET I VETMI NJERI QE NA KA NDENJTUR GJITHMONE PRANE DHE NA KA PLOTESUAR C'DO DESHIRE QE KEMI PASUR NE JETEN TONE. NE MOMENTIN KUR AJO NA PERKEDHEL FLOKET NE NDJEJME NJE NGROHTESI BRENDA VETES TONE . NENA ESHTE NJE NJERI QE SAKRIFIKON PER FEMIJEN E TIJ. 8-MARSI ESHTE DITA E TYRE. POR , NENAT JANE SHUME TE NDJESHME DHE NE MOMENTIN KUR NE I BEJME NJE DHURATE ,ATO PREKEN DHE FILLOJNE TE QAJNE . KY NJERI KAQ I MIRE QUHET NENE.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     G.D - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/nena/6818


Vepra te ngjashme
8 Marsi
Lloji: Analize letrare
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e ne...
Nena
Lloji: Analize letrare
Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
Nena e dashur
Lloji: Tekst vleresues
Per mua ka vetem nje njeri, qe e dua me te vertet shume. eshte nje njeri qe kur i kerkoj dicka nuk e...
Nena ime e shtrenje...
Lloji: Pershkrim
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje h...
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
Ese
Lloji: Analize letrare
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rruge...
8 Marsi Dita E Nena...
Lloji: Tregim
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lu...
Nena ime
Lloji: Poezi kolone
Nena ime Nje foshnje qe qendroja ne barkun e nenes sime 9 muaj e plot dhimbje e...
nena ime
Lloji: Hartim
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. ...
TE ADHUROJ XHAXHI
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim...
Nena Engjell mbrojt...
Lloji: Hartim
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . ...


Komentet e fundit!

Emri: maida
Email: medin.avdili13@gmail.com
Komenti: shume mire
  Pergjigju

Emri: florjan kolukaj
Email: florjankolukaj1@GMAIL.COM
Komenti: ESE SHUME E MIRE
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.