Data e postimit: 2023-11-15 16:29:36
Shikime: 885
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Te qash...
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukseshme, te shumtuara, te bukura dhe sume te tjera fytyra qe na rrethojne. Je e palumtur, te ofendojn te bullizojn, luajnr me ndjenjat e tua. Nuk je vetem pra, duhet te kesh besim tek vetja jote, keto jane shpresat e tua te vetme, beso ne vete, kalo ylberin pertej maleve dhe mund tja dalesh. Nese nuk te duan etj etj mos ja vi te thjesht thuaj vetes qe duhet tja dal dhe kur esht koha tq qesh perseri buzeqesh. Mos qaj pasi gocat nuk qajne ne sy te te gjithve qajn vetem. Mos qaj por qesh esht bot me e bukur te qeshesh. Cdo hap i joti kalon vetem me nje buzeqeshje!!!!!!!
D uajeni jeten tuaj
Ashtu si dhe un po veproj
Sepse do tja dilni mbane
Dhe vetem te jeni
Mos i humbni shpresat tuaja
Korina Duka
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Korina Duka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Te+qash...+/8192
Vepra te ngjashme
Ese Informative
Lloji: Ese pershkruese
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe m...
|
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
"Pranvera frski e zemrave tona"
Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.N...
|
Nata ne qytetin tim
Lloji: Ese pershkruese
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti un...
|
Natë, 24 dhjetor!
Lloji: Ese pershkruese
Natë, 24 dhjetor 2016,
Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cil...
|
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
|
Natyra në stinën ...
Lloji: Ese pershkruese
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet...
|
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
|
"PRANVERA"
Lloji: Ese pershkruese
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe uji...
|
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
|
Gjykimi
Lloji: Ese pershkruese
Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te re...
|
Paqja ne bote
Lloji: Ese pershkruese
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk...
|
Nje dite nentori me...
Lloji: Ese pershkruese
-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blai...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|