une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elementare. kafshet jane te afta qe tiu japin njerzve vetebesim mbi te gjitha pergjegjesi . ato gjithashtu ndihmojne ne aktivitetin tuaj fizik . duke luajtur me to ju shmangni harxhimin e kohes suaj se lire duke ndenjur. nje benefit tjeter qe ne kemi nga kafshet eshte se ato jane ne gjendje te eleminojne stresin dhe tensionin e tepert .kafshet mund te themi na sigurojn nje lloj barrriere , nje lloj imuniteti kunder baktereve . Ata njerez te cilet jane te rrethuar nga kafshet jane me pak te prirur nga alergji dhe astma. nqs je i merzitur dhe doni te shfryheni afer do te keni mikun tuaj me te mire . eshte ajo lloje krijese e cila eshte ne gjendje te ruaje sekretin tuaj ne menyren me te mire te mundshme . keto kafshe te qendrojne prane . ato qendrojne aty ne pritje sikur te merrnin barren tuaj ne supet e veta , qendrojne atye ne pritje per te marr nje buzqeshje nga ana jone. kafshet do te benin cte ishte e mundur per kete . mbajtja e kafsheve shtepiake eshte nje angazhim nga ana jone . keto nuk jane lodra qe mund te lihen pas dore . kafshet kane nevoje per perkujdesje dhe vemndjen tone cdo moment te dites . nje arsye tjeter eshte edhe arsyeja me e domosdoshme per te mbajtur nje kafshe shtepiake eshte kjo . kafshet jane me ne ne pjesen kohore me te shumte te dites . ato jane ne gjendje ne nje fare menyre te na mbrojne , te na tregojne ose te na vene ne dukje rrezikun qe ne i kanosemi me gjestet e tyre . mendoj se ka shume , shume arsye por une permenda kryesoret . shpresoj qe sipas mendimit tim prinderit ta rimendojne perseri mbajtjen e nje kafshe shtepiake . me kete gje do te bejne 2 te mira . do ti japin kesaj kafshe nje strehe te ngroht dhe mbajtja e kesaj kafshe do te sjell benefite ne jeten tuaj .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Ne fluturim e siper...
Lloji: Ese argumentuese bindese
GJAKMARRJA
Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
NEW YORK
Lloji: Ese argumentuese bindese
NEW YORK...
Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por ...
Motra Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Motra Ime
Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kus...
TEMA:Teknologjia <a...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adolesh...
INTERNETI
Lloji: Ese argumentuese bindese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare
Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Eleminimi i varferi...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera?
Sapo e degjojme renditet ne mendjen...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Komentet e fundit!
Emri:
olsi lleckollari
Email:
olsilleckollari12@gmail.com
Komenti:
vet presor