Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krijimtarise se tij shumedimensionale Fishta ze vendin si autori qe njeh me se miri traditat dhe kulturat atdhetare duke bere keshtu qe cdo veper e tij te cilesohet si vepra me vlera te larta artistike e kulturor dhe kjo pasi ne cdo veper te tij na jane paraqitur tiparet me burimore kombetare si:burreria, trimeria,besa dhe urtesia e nje populli me virtyte te larta gje qe na ben me dije se e tere veprimtaria e Fishtes dallohet nga origjinaliteti ku frymzimi i poetit buron nga traditat kombetare shqiptare,por jo vetem kaq por edhe menyra se si Fishta i nderthur njarjet duke perfshire ne to personazhe si historik po aq edhe mitologjik e ben ate dhe me origjinal dhe popullor,pra eshte menyra se si Fishta kalon nga realja ne joreale pra ne ate imagjinare gje qe i ben veprat e tij me te deshiruar per tu lexuar.Gjithashtu dhe mbeshtetja e tij ne folklor por edhe ne perdorimin e shumte te pjesoreve na tregon akoma edhe me shume per poetin dhe per deshiren e tij per te qene sa me origjinal ne ate c'ka ai krijon kjo duket dhe ne faktin qe ai i ruan fjalet ne dialekt pa i transformuar ato e ben Fishten akoma edhe me cilesor.Dhe se fundmi origjinal Fishten e bejne dhe mesazhet qe ai percjell me ane te veprave tet tij ku jane keto mesazhe qe aq sa kombetare por edhe universal i ben keto veprat e tij te te duen dhe te mesohen edhe ne kohet e sotme.Pra Fishta mendoj se sic ka thene dhe nje shprehje e Fan Nolit"ka qene,eshte dhe do te jete gjithmone nje frymezim per dinjitetin e kombit Shqiptar...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!