Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5276
Data e postimit: 2016-05-19 15:22:40
Shikime: 8782
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: Libri,shoku im i ngushte.

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Libri.
Autori: Lalezare Istrefi
Shkolla: Orhan Xhemaili
Klasa: 7
Qyteti: Struga
E-mail: lalethebest.01@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Pse asnje ne kete bote nuk eshte aq I forte,i ndergjegjshem dhe I degjueshem.
Pse asnje ne bote nuk eshte aq I forte qe te mbaje urrejtjen,mllefin dhe lumturine time ta duroje.Kam degjuar se ka nje te tille,libri,shoku im I ngushte,me besimtari.Vetem ai me degjon,vetem ai duron forcen,mllefin tim,mua gjithmone ai me ve ne gjume,mua gjithmone ai me jep durim,kuraoja,shprese dhe me ngushellon.
Une kur lexoj liber une udhetoj ne nje bote krejtesisht ndryshe,une kur lexoj liber jam nje njeri tjeter,kur lexoj liber une ngushelloj veten.
Libri,shoku im I ngushte,i cili asnjehere nuk me tradheton por une ndonjehere e tregoj forcen atij,qe eshte gabimi me I madh qe bej une.Libri,me ben qe te besoj ne veten time,une fale atij I hap syte dhe jo fale njerezve.
Fjala liber,me ben qe te besoj per nje te ardhme te sukseshme.Pse njerez dashamires ka aq pak ne bote,ndersa ka aq shume libra per te cilat njerezit e keqinj s`dine te kujdesen per to,dhe I vene ne nje dollap te qendrojne me pluhur,une do te thoja se libri nuk perket ety po perket ne duart tona dhe duhet ta lexojme.Une mendoj se alfabeti eshte perpiluar per njerezit,qe ti lidhin fjalet,te mesojne,te shkruajne dhe te lexojne.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Lalezare Istrefi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Libri%2Cshoku+im+i+ngushte./5276


Vepra te ngjashme
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
libri
Lloji: Poezi lirike
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec n...
LIBRI IM
Lloji: Poezi lirike
LIBRI IM THESARI IM ESHTE MIKU IM E LEXOJ PA PERTIM SE NXJERR KESHILLA NGA CDO MESIM S...
Libri shoku im .
Lloji: Analize letrare
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshm...
Libri miku i jetes ...
Lloji: Hartim
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.T...
libri
Lloji: Analize letrare
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri es...
libri dhe lufta
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximi...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne s...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rr...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...


Komentet e fundit!

Emri: Alma
Email: Alma123@gmail.com
Komenti: eshte nje ese shum e mir per librin me ka ndihmuar shum , shum shummmmm flmmmmm
  Pergjigju

Emri: lita
Email: lita@hotmail.com
Komenti: sa mire bravo po flm shummmmm
  Pergjigju

Emri: ca te duhet ty
Email: sarahh1209@hotmail.com
Komenti: Ca te duhet ty ????Një m**.Kur te dush te jap un.hahahaha
  Pergjigju
Emri: Lalezare
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Me fal por pse ke hyre atehere ne kete faqe,ndersa ti perdor fjalor banal kjo eshte thjesht nje mundim I nje personi nuk ka nevoje te komentosh fjale te keqija.

Emri: ca te duhet ty
Email: sarahh1209@hotmail.com
Komenti: Shumë kot.I don't like it.:*)
  Pergjigju
Emri: Lalezare
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Mire.What can I do for you?Can I help you with something?

Emri: arta_ibraimi
Email: arta_ibraimi@gmail.com
Komenti: Its so beautiful...You are the best
  Pergjigju

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Une besoj se do ma pelqeni.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.