Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4878
Data e postimit: 2016-02-17 21:09:57
Shikime: 11573
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 4

Titulli: NENA

Lloji: Ese vleresuese
Tema: NENA
Autori: DRITANA HIDA
Shkolla: KOLE-KOCI
Klasa: 8
Qyteti: POGRADEC
E-mail: DRITANA@YAHOO.COM

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ESE PER:”NENEN”

Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ajo te ciles I detyrohem per gjithcka.Aojo e e cila ka qeshur kur un kam lindur duke qare .Ajo me krahet e renduar nga nente muaj lodhje me ka leshuarme agoni ne kete botete zbrazet,dhe ka qare bashke me mua me lotet qe I peshonin me shume se gjithe ujerat e oqeaneve,asaj te ciles I tkurrej zemra kur degjonte te qaren time duke me marre me duart qe I dridheshin si zemra e nje zogu te vogel ne kafaz.Ajo e cila me dashurine e saj te tejskashme me ka veshur, me ka zhveshur,me ka lare dhe nuk eshte lodhur aspak.Eshte kjo qenie e cila me ka dhene jete prej jetes se saj dhe fryme prej frymes se saj,dhe nese une jam kjo qe jam sot jame fale saj…EHH…Mbaj mend nje dite tek vendosa koken ne preherin e saj dhe ajo filloi te me ledhatonte ballin.Zemra filloi te me rrihte aq fort,sikur perpiqej te dilte nga kafazi I kraharorit dhe shpirti tkurrej sin je perde e hapur ne nje skene teatroje.Shtegetoi teper lart ne brigjet e femirise ..Pa pritur e pakuptuar nocionet e kohes u permblodhen Brenda syve te mi ku fokusohej e trembur ndjenja sin je shpend ne stuhi.
OH, cfare ndjesie e papershkrueshme me fjale,e cila ngacmoi ndjesine time te mallit te vizatuar ne majen e keshtjelles se mendimeve.Nje film me metrazh te shkurter filloi te ritransmentohet ne mendjen time,ne cdo moment te jetes sime ajo ka qene engjelliim mbrojtes.Me kujtohen netet pa gjume ku qendronte mbi koken time duke u kujdeshur per mua kur isha semure.Ajo me mesoi te flisja duke perseritur pas saj me rrokje fjalen MA-MA,me mesoi te hidhja hapat e para..ishte prane meje kur mua me dolen dhembet e para dhe gjithmone prane meje ne periuthen e bankave shkollore.Nena ime ka qene me mua si ne moment te lumtura ashtu dhe te trishtuara shkeputen prej ketij filmi kaq te bukur te quajtur femiri.Dhe personazhi kryesor I ketij filmi ishte pikerisht engjelli im,mami ime.Nuk arrij t’I pershkruaj dot ndjesite qe ndiej kur vendos koken ne preherin e saj, me mungon ai vend ndihem kaq mire atje, kaq e sigurt.E di qe nuk do ta besoni porn je rrebesh shiu po lag faqet e mia..Largesia,mungesa e ketyre casteve rikujohen ne cdo fragment me nuance ngjyrash qe thyhen mes vete sin je pasqyre.Edhe pse une e di se ky film do te vazhdoje madje do te kete plot skena te bukura si keto qe kane kaluar dhe do te ritransmertohen ne studion e xhirimit,ne makinen e memories sime.Kurre nuk e kam marre kete guxim,kurre nuk kam mundur ta shpreh dashurine dhe mirnjohjen time per te por sot mundem, e ndjej te nevojshme se duhet ti them nenes sime:FALEMINDERIT QE EKZISTON.Nuk e imagjinoj kurre jeten time pa te.Veten ta lija ne dhimbje dhe vetmi nuk dua kurre ta humbas jap jeten per ted he per kete I jap shkas!!Fale saj ndihem me e pergatitur se kurre per te ecur drejt hartes se jetes sime.Eshte ajo e cila me ka dhuruar kaq shum copeza lumturie ne jeten time.Nese perfeksioni do te kishte nje emer padyshim qe do te mbante emrin e saj.Nuk ka piedestalaq te larte per te ngjitur emrin e saj.Sepse ajo eshte idhulli im,eshte gjaku qe qarkullon ne venat e mia eshte jete eshte rrahje zemre,eshte e shkuara, e tashmja dhe e ardhmja!E falenderoj zotin qdo dite qe rezervoi nje suprize kaq te bukurper mua,nuk do te doja te ndryshoja asgje nga nena ime sepse ajo eshte emir I dyte I qenies perfekte.Dhe betohem qe dote behem pasqyra e saj shembelltyra e saj duke shpresuar qe ajo nje dite te jete krenare per mua….!!
MESAZHI:Duajini prindrit ata jane jeta jone mundohuni t’iu jepni sa me shum dashur pasi ata kane nevoje per dashurine tone ashtu sic kemi dhe ne nevoje per dashurine e tyre.N.q.s nuk I keni te dy prinderit mundohu qe te gjith dashurine t’ia dhurosh vec ati qe ke. Te jesh krenar/e per prinderit e tu.Mos I hidhero prinderit e tu per ti beret e lumtur te tjeret,sepse dije se te tjeret nuk e sakrifikojne jeten e tyre per te ndertuar jeten tende!!
Mos t’iu vije turp qe te dilni me prinderin tuaj ne sy te te tjerve sepse ti je me fat qe I ke at ate dy..por dikush do qe ti ket po nuk I ka pran vetes!!

PUNOI:Dritana Hida
Klasa:8a
Shkolla:KOLE-KOCI




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     DRITANA HIDA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/NENA/4878


Vepra te ngjashme
Rreze dielli
Lloji: Ese pershkruese
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell n...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...
Per ty nene...
Lloji: Ese vleresuese
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumtu...
Nena
Lloji: Analize letrare
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne ...


Komentet e fundit!

Emri: na dervishi
Email: anadervishi0987@gmail.com
Komenti: super
  Pergjigju

Emri: anadervishi
Email: anadervishi0987@gmail.com
Komenti: shum prekese
  Pergjigju

Emri: na dervishi
Email: anadervishi0987@gmail.com
Komenti: super
  Pergjigju

Emri: mira
Email: mira@yahoo.com
Komenti: sa bukuur
  Pergjigju

Emri: anisa
Email: anisa@yaho.com
Komenti: na shpetove nga detyrat e shpiss bravo
  Pergjigju
Emri: dritana
Email: dritana@yahoo.com
Komenti: hahaha flm

Emri: klea
Email: klea@yaho.com
Komenti: shum shum e bukur
  Pergjigju
Emri: dritana
Email: dritana@yahoo.com
Komenti: flm

Emri: eva
Email: eva@yaho.com
Komenti: dritana te lumte shum e bkr
  Pergjigju
Emri: dritana
Email: dritana@yahoo.com
Komenti: flm

Emri: rea
Email: rea@yaho.com
Komenti: bravooo
  Pergjigju

Emri: besa
Email: besa@gmail.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana@yaho.com
Komenti: shum shum shum e bkr bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.