Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-06-06 21:18:37
Shikime: 4776
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Ese "Temperaturat"

Lloji: Analize letrare
Tema: C'fare po ndodhe me temperaturen ne Shqiperi
Autori: Emanuela
Shkolla: Shkolla e bashkuar vajdin lamaj domje
Klasa: 9C
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade C. Ndersa muaji me I nxehte eshte korriku.
Nese temperaturat do te rriten me te vertete shume,eshte nje rrezik shume i madh per te gjithe.Do ishte nje katastrofe.
Ishuj te tere do zhdukeshin dhe miliona banore do te duhej te zhvendoseshin diku tjeter.
Permbytje do te kishte pergjate brigjeve ne te gjithe boten.
Disa temperature ne qytete po rriten,ngaqe popullsia e tyre po shtohet.
Por pyetja qe na mundon te bejme shume here eshte qe:A po ngrihen me te vertete temperaturat apo thjeshte eshte nje influence e jona? Per kete s’mund te japim pergjigjje te menjehershme pasi qe ne nuk e parashikojme dot te verteten ne lidhje me lartesine e temperaturave.Por ne shumicen e rasteve mund te besojme si nje te vertete,por pa ndonje lloj sigurie qe mund te kemi ne per temperature e Shqiperise nese vertete eshte rritur apo jo?Por si mund te provojme ne dicka te tille ne qofte se eshte e vertete?
Shumica e shkenctareve ne bote po ngulmojne dhe kerkojne shume qe te vene gjithcka ne dukje,ne siperfaqe duke na mundesuar edhe neve qe te shikojme se cfare po ndosh me temperaturat ne Shqiperi dhe Bote!
A eshte ne rrezik Toka? Nje pyetje qe duhet t’ja bejme vetes sone gjithmone e me shume,dhe a kemi edhe ne rrezik?
Kjo eshte nje pyetje qe ndoshta nuk mund te marr kurre pergjigjje dhe pse ne arritem ne perfundimin se ne Shqiperi temperaturat jane rritur dhe pse nuk kemi akoma asgje konkrete.
Shpresoj t'ju kem ndihmuar per ese.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Emanuela - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5299&lloji=Analize+letrare


Vepra te ngjashme
vendlinda ime
Lloji: Analize letrare
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te...
dimri
Lloji: Analize letrare
dimri eshte nje stime shume e bkr dhe e qete. debora jashte, zjarri ne oxhak, caj ose ushqimete ngro...
B
Lloji: Analize letrare
PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE...
Mesuesja
Lloji: Analize letrare
Është nje grua e cila me ka mesuar qe pes Vite është e menqur e dashur nuk na bertet.Ajo per mua...
KOSOV
Lloji: Analize letrare
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov ...
Ki shpresa
Lloji: Analize letrare
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida...
8 marsi
Lloji: Analize letrare
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shpr...
Femijet
Lloji: Analize letrare
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit....
Urime skender ditel...
Lloji: Analize letrare
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me ken...
Jeta
Lloji: Analize letrare
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten. Ndonjëher lodhe...
Mesuesja Dursune
Lloji: Analize letrare
mesuesja Dursune kur permend emrin mesuese ...
tekset
Lloji: Analize letrare
teks informativ per femij...


Komentet e fundit!

Emri: Brendon
Email: brendonhasani@hotmail.com
Komenti: Pordh me rigon. E gjitha eshte kopjuar nga wikipedia.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.