Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3020
Data e postimit: 2014-11-07 20:59:43
Shikime: 19546
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 5

Titulli: Udhetimet e Cajld Haroldit

Lloji: Analize letrare
Tema: Personazh
Autori: Tea Brame
Shkolla: Faik konica
Klasa: 12C
Qyteti: Korce
E-mail: brametea@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

'Udhetimet e Cajld Haroldit' eshte nje nga veprat me te bukura dhe mbreslenese te shkrimtarit anglez G.Bajron. Vepra eshte romantike,me karaketer epiko-lirik. Perbehet nga 4 kenge te cilat jane krijuar nga udhetimet e Bajronit ne Shqiperi,Spanje,Portugali dhe Greqi. Personazhet dhe ambientet qe pershkruhen,ashtu si tematika dhe patoset jane te shumte ne veper,por do te ndalem per analize tek lidhja e pesonazhit te Haroldit dhe vete Bajronit.
Nese do te analizoja jeten e Bajronit,duhet te permend fillimisht se ai ka lindur ne Angli,ne prag te Revolucionit Francez,ne vitin 1788,pinjoll i nje familje fisnike. Me nje nene te rrepte skoceze,ai deshiroi qe ngrohtesine ta gjente tek dadoja. Ne moshen 10-vjecare,trashegon titullin 'Lord'. Karakteri i tij ishte i bute,shpirt i qete dhe i hapur,teper i sinqerte dhe nuk e njohte hipokrizine. U terhoq nga jeta mondane,e shthurur dhe e mbushur me festa duke bere keshtu qe opinioni per te,te ishte negativ. Panvaresisht kesaj Bajronin e shohim te zhgenjyer nga shoqeria,aristokracia . Realuteti i kohes me kontradita te thella, e futi Bajronin ne nje trishtim pa krye. Pikerisht kjo e shtyu Bajronin te bente udhetimin e tij 2 vjecar ne Europe,ku shkruajti dhe vepren me titull 'Cajld Harold' - 2 kenget e para. Por kush eshte Haroldi? Ky hero i vepres bajroniane. Haroldi jetonte ne udhezen 'Albion' ,qe nuk pelqente rrugen e virtytit,(ashtu si Bajroni), ne shoqeri te keqe humbiste diten,e nates ja prishte gjumin me defrime. Haroldi ishte sojli,fisnik. Por sado famose te ishte familja e tij,serisht mbetej nje pinjoll qe ja kishte nxire emrin. Pikerisht qe ne strofat e para te vepres, hasim nje paralelizem midis Bajronit dhe Haroldit,shkrimtarit dhe personazhit,duken sikur jane 1 me emra te ndryshem. Per ta theksuar me teper mendimin e mesiperm,ve re se strofa e 4 tek Kenga e I, largimin e Haroldit nga vendilindja,shume i ri,ende pa i mbushur te 20 -at. U largua i dehur nga qejfet dhe i zhgenjyer nga jetesa,mentaliteti dhe reformat,ashtu si vete Bajroni. E ndoshta i zhgenjyer nga dashuria per nje femer ,nga frika se mos njolla e tij e turpit ngjitej pas saj,nga deshira per te qene me te,por ajo ishte aq e dlire saqe vete Haroldi nuk ju dorezua zemres se tij,por vendosi te largohej prej saj. Haroldi u largua nga vendi i tij pa takuar askend nga familja,por Bajroni i ndjente se i mungonin,ndjente mall dhe dashuri, ky ishte shpirti fisnik i tij te cilin e tregon ne strofen 10 te kenges se I. Jo pa kest,Bajroni ve ne vepren e tij qenin si simbol te besnikerise,Haroldi mendon se aq nam te keq ka ne vendlindje,sa edhe qeni qe eshte besnik do e shqyente nese kthehej. Zhvillova paralel dy figura ,autor-personazh per te treguar se Haroldi eshte Bajron,e Bajroni fshihet nen petkun e Haroldit. Kjo na le te kuptojme dicka me teper per ndjenjat e Bajronit dhe karakterin e tij. I vetmi ndryshim eshte se Bajroni ishte 'pjesmarres' ne revolucion,ndersa Haroldi thjesht vezhgues i ngjarjeve.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Tea Brame - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Udhetimet+e+Cajld+Haroldit/3020


Vepra te ngjashme
kenget e milosaos d...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zh...
krenar si nje shqip...
Lloji: Ese pershkruese
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE...
“Lufta efundit (C...
Lloji: Rrefenja
Shume kohe me pare ne luften rtre mbreterive ku luftohej per ar dhe toka ama luftohej per princesh...
Iluzione
Lloji: Analize letrare
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e p...
magjia e vepres se ...
Lloji: Ese filozofike
Don kishoti eshte nje veper per te cilen mundohemi qe ta kuptojme dhe te mesojme me teper rreth saj ...
Ema Bovari ese argu...
Lloji: Ese argumentuese
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot d...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
lahuta emalcis
Lloji: Analize letrare
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope komb...
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te kr...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
Ema Bovari
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ...
Figura e Skenderbeu...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.