Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-04-16 23:47:22
Shikime: 2380
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Jeta ne ditet e sotme

Lloji: Analize letrare
Tema: Ky tekst na tregon se te ardhmes nuk i dihet
Autori: Eraa
Shkolla: Shkolla "Elena Gjika"
Klasa: Klasa e 8D
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuanes.

Nëse nuk besoni, mjafton me hy në WC të shkolles edhe t'kaplon era bari. Në fund, ky djal bëhet maturant edhe vjen në mbramje t'matures me një Audi Q7, me qiken ma t'mirë t'klasës. Nëse nuk ndryshon mendjen, ma vonë regjistrohet edhe në fakulltet edhe e vazhdon jetën normal.

Një vajzë, gati asnjë mungesë. I ka pas dy mungesa,po e pat pru arsyetimin e mjekut. Nxënëse e urtë, fliste atëher kur duhet folur. Puntore dhe të gjitha 5, shembull nga profesorët dhe shoqet e veta. Të gjithë t'familjes dhe rrethit i thonin që ti ki me mbrri shumë, se je shumë e zonja në Kimi. Të gjithë i than që duhesh me regjistru Kiminë kur ta kryesh gjimnazin.

Por....kjo nuk mundet me kry gjimnazin.

Se e perjashtojn prej shkolles për shkak se ka shami në kokë...!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eraa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Jeta+ne+ditet+e+sotme/7197


Vepra te ngjashme
sirena
Lloji: Analize letrare
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur pap...
jeto
Lloji: Analize letrare
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar...
vendlinda ime
Lloji: Analize letrare
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te...
kurre mos thuaj kur...
Lloji: Analize letrare
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim...
enderrat tona
Lloji: Analize letrare
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjith...
Familja ime
Lloji: Analize letrare
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe ...
trunjt e gomarit
Lloji: Analize letrare
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit...
si kalova pushimet ...
Lloji: Analize letrare
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duk...
Alkimisti
Lloji: Analize letrare
Cdokush ne femijeri enderronte per gjera qe do me cdo kusht ti arrijme ne te ardhmen. Jane enderrat ...
Ese per vendin tim
Lloji: Analize letrare
Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendi...
familja
Lloji: Analize letrare
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
dashuria per shoqen...
Lloji: Analize letrare
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.