Data e postimit: 2016-12-20 17:28:04
Shikime: 4455
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
Nëna
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
A ka emer me te embel sesa emri nene.....
Kur je semur ajo te sheron,kur je ne hidherim ajo te gezon, kur ke dhimbje vetem ajo dhimbjen t'a largon.
Unë e quaj simbol i paqes se veq miresi sjell ne jet na edukon e na meson hapat e par se si ti bejme.
Ne or te vona na ishte pran kur ne ne ishim foshnje te vogla.
Nënë!!!!!ndoshta ndonjer padashje.dhimbje te kam shkaktuar por me gjith shpirt e zemer falje te.kerkoj permes ketij teksti dashurin po ta shfletoj...
Dhe ata femij i ngushelloj qe nenat si kan pran se nene tjeter ska...
Me nje fjal le te themi se si nena ime skaaaa.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Antika Elshani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5488&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Lloji: Ese pershkruese
I dashur gjyshi im,
Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashm...
|
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...
|
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si...
|
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme...
Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
|
Vendi imagjinar
Lloji: Ese pershkruese
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shum...
|
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje...
|
Një Dite Dimri Në...
Lloji: Ese pershkruese
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet d...
|
Xhaxhi
Lloji: Ese pershkruese
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur q...
|
"Si e mendoj te ard...
Lloji: Ese pershkruese
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rret...
|
Ditari Im
Lloji: Ese pershkruese
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shum...
|
COVID-19 dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumi...
|
2 njerez te ndryshe...
Lloji: Ese pershkruese
Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne An...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|