Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8105
Data e postimit: 2023-04-29 17:17:03
Shikime: 1258
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: pasioni im me mrekullon

Lloji: Ese pershkruese
Tema: endrrat tona
Autori: Anxhela Stafa
Shkolla: Myslim Hida
Klasa: 9
Qyteti: Durres
E-mail: stafaanxhela3@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte matematika.
Qe ne moshe te vogel e ndjenja qe matematika ishte lenda qe me perfaqesonte,lenda qe me bente te ndjehesha mire.Te zgjidhja probleme matematikore ishte me e lehte se sa te zgjidhja problemet e mia jetesore.Kur te gjithe femijet e tjere te moshes sime luanin e argetoheshin une mundohesha te zgjidhja problemet matematikore.Sepse kjo ishta ajo qe un doja te beja ne te ardhmen nje sipermarrse e famshme. Jam rritur me mendimin qe matematika ishta lenda me kryesore ne jete. Babai im ishte nje shtyse per mua ne matematike sepse ajo ishte lenda ku ai shkelqente por per shkak te kushteve ekonomike ai nuk mundi ta vazhdonte shkollen ndaj gjithmone perpiqet qe mua te mi plotesoje te gjitha qe nje dite te behem dikushi. Kjo ne fakt esht edhe endrra apo pasioni im qe ne te ardhmen te behem dikush qe babai im te jete krenar per vajzen qe vet ai ka krijuar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anxhela Stafa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/pasioni+im+me+mrekullon/8105


Vepra te ngjashme
Pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.P...
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
Kush jam une ?
Lloji: Pershkrim
Kush jam une ? Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj. Une jam Bl...
enderrat tona
Lloji: Analize letrare
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjith...
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate ...
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate ...
Pasioni im ... më ...
Lloji: Ese pershkruese
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hege...
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mi...
Endrra ime
Lloji: Poezi personale
Sa shume endrra qe kam, ne kete mendjen time. Enderroj ti plotesoj ne te ardhmen time. Enderroj...
Dashuria
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin nj...
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.