Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6276
Data e postimit: 2018-02-27 12:10:19
Shikime: 3997
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: njohja e vetvetes eshte sekreti i jetes

Lloji: Ese pershkruese
Tema: jeta
Autori: Elda Vladi
Shkolla: hillary clinton
Klasa: VIII-B
Qyteti: kamez
E-mail: vladielda3@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja brenda vetes pas nje kerkimi te gjate e te lodheshem ate qe kam dashur te zbuloj prej koshesh, ate per te cilen shpirti ka luftuar gjithmone , ate per te cilen zemra ime eshte denuar padrejtesisht dhe ate per te cilen jeta ime ekziston midis qindra e mijera gabimesh ,sekretesh,endrrash dhe shpresash.Sot per here te pare mund te shikoj vetveten ne pasqyren e jetes. Arrij te kuptoj ate cka po ndodh me te vertete perreth meje ,mund te ndiej diellin teksa rrezaton driten dhe ngrohtesine e tij thelle ne ndergjegjen time te plagosur...Mund te nuhas aromen e kendshme te luleve te shumta shumengjyreshe qe rriten dalengadale ne mendimet dhe opinionet e mia .Mund te mbroj zgjuarsine dhe guximin tim nga kthetrat e frikes dhe intrigave.Arrij te luftoj dhembe per dhembe me te keqen dhe te jap maksimumin tim vetem e vetem per te qendruar krah dashurise e mirenjohjes...Sot une hapa syte ,rilinda...!Sot arrita te kuptoj qartesisht ate cka dua ,qellimet e deshirat e mia per vazhdimesine e jetes.Sot arrita te kuptoj se :Te njohesh vetveten eshte sekreti i jetes!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elda Vladi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/njohja++e+vetvetes+eshte+sekreti+i+jetes/6276


Vepra te ngjashme
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,...
Me fal.
Lloji: Poezi dramatike
Me falni ju gishta, po ju detyroj te thurni poemen e mbushur me nota trishtimi. Me fal ti zemer, ...
Kam vendosur te ndr...
Lloji: Ese filozofike
Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e vesht...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Perpara pasqyres se...
Lloji: Ese filozofike
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para sy...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
autobiografia
Lloji: Ese pershkruese
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madh...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
Lufta: Fataliteti i...
Lloji: Hartim
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,...
nena
Lloji: Ese vleresuese
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. ...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.