Data e postimit: 2017-06-01 23:17:13
Shikime: 4006
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Genjeshtrat
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Genjeshtrat e pambaruara
Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne shume here dhe u duket e drejte por nuk eshte, pra si thote nje fjale e urte me shume fjale te verteta e me pak fjale geshtrash. Disa njerezve dashuria per shoqet i duket veq se nje koshe plehrash por nuk eshte e vertet dashuria per shoqet ka nje kuptim shume me te gjere ja po ua tregoj Nese i humbet shoqet jeta do te duket e kote, kur te shkosh ne shkolle nuk do te kesh me ke te luash ti ndash hidherimet gabimet apo gezimet. Pra mua dhe shoqeve te mia na ndajne vetem genjshtrat. Pra mos genjeni asnjehere sepse ne te ardhmen nese genjeni do te mbusheni me ngaterresa dhe probleme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elma Mexhuani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5863&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell...
Ai engjell ishe ti mami im...
Kur mora lapsin dhe f...
|
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
|
Une dhe familja ime
Lloji: Ese vleresuese
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre m...
|
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...
|
Endrra ime
Lloji: Ese vleresuese
Endrra ime
-Mengjes i ftohte ,koha kishte filluar te acarohej,pashe se kishte rene bore.
Nga gezim...
|
Ese:Shpirti im
Lloji: Ese vleresuese
Ese:Shpirti im.
Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me...
|
Nena
Lloji: Ese vleresuese
|
Mesuesi im BK
Lloji: Ese vleresuese
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo ...
|
E ardhmja ime.
Lloji: Ese vleresuese
E Ardhmja Ime
Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e v...
|
Mjaft!
Lloji: Ese vleresuese
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje...
|
JAM E LUMTUR QE KAM...
Lloji: Ese vleresuese
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALU...
|
Historia eshte bija...
Lloji: Ese vleresuese
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje
qe kur I degjo...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|