Data e postimit: 2022-02-15 21:40:15
Shikime: 9382
|
|
Likes:
37
Dislikes:
9
Titulli:
Te jesh tolerant
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe e tere kjo eshte e krijuar per shkak te tolerances. Te jesh tolerant do te thot te respektosh mendime te reja duke vleresuar ndryshimet midis tyre e te mesosh nga te tjeret.Do te thote te jesh i gatshem te respektosh gjinin,racen,fen dhe ideologjin e grupeve te tjera. pra me pak fjal mund te themi se ne shume menyra toleranca eshte e kunderta e paragjykimit. sipas meje toleranca vjen nga mjedisi qe e rrethon dike duke filluar nga familja dhe duke vazhduar me pas me institucionet e ndryshme sic jan shkollat ku femijet dhe mesuesit duhet qe te tolerojn njeri-tjetrin. por toleranca perdoret dhe ne institucione te tjera si vendet e punes etj. nese nuk do te ekzistonte toleranca atehere kudo qe te shkonim do te perballeshim me nje mbizoterim te intolerances e cila nuk do sillte asnje gje tjeter vecse agresivitet e dhune ngaqe asnje nuk do te pranonte mendime te reja. sipas meje toleranca eshte nje nga faktoret me te rendesishem ne ruajtjen e paqes dhe krijimin e nje shoqerie te shendetshme prandaj gjithmone duhet te jemi tolerant.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Filanja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Te+jesh+tolerant/7875
Vepra te ngjashme
Atdheu
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vi...
|
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
|
Mos pyet se cfare b...
Lloji: Ese vleresuese
I dashur atdhe!
Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me ...
|
miku me i mire
Lloji: Ese vleresuese
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fan...
|
S'te harroj
Lloji: Ese vleresuese
Te kujtohet!Ai ishte momenti me i mir i jetes time...
Me shpetove jeten!!!
Un jam vetem 11 vjeq,
...
|
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
|
|
Natyra
Lloji: Ese vleresuese
Une sa here qe dëgjoj fjalen natyr mbushem me oksigjen dhe them fale natyres ne jetojmë.Ajo eshte ...
|
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa sh...
|
Familja Ime
Lloji: Ese vleresuese
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre...
|
Ata qe na sollen li...
Lloji: Ese vleresuese
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu ...
|
Me lejo te flase
Lloji: Ese vleresuese
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti c...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|