Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7253
Data e postimit: 2020-05-06 13:44:01
Shikime: 3985
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Deshmoret e Atdheut

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Deshmoret
Autori: Klevisa Manovi
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: manoviemilio@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre.
Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe zjarreve te medha,u perballen pa u trembur me gjithcka Ne kete dite para 78 vitesh u vra Qemal Stafa,u vra duke u perpjekur per liri,duke u perballur me tradhetaret e ketij vendi qe nuk donin ta shihnin Shqiperine si nje vend te lire.Me mijera binj e bija te ketij vendi u dergjen per liri,qe ky vend te lulezonte,te ishte i lire e te perparonte.
Ahh,sikur te jetonin,te shikonin se sa i cmojme,i nderojme e i duam sepse nga njerez te thjeshte u kthyen ne simbol i vendit tone.Do te perulesha para tyre e do ua puthjà doren pa pushim e pa u lodhur dhe do u jepja nje perqafim te ngrohte te gjitheve.Po te mos ishin ato ne nuk do ishim ketu sot madje edhe mund te ishim vrare,mund te kishim tradhetare gjithandej ,por jo,fale trimave e trimereshave tona ne jemi ketu sot,te lire e me te drejte fjale.Ato tashme jane te skalitur e te gdhendur ne zemrat tona e keshtu do jene edhe ne brezat e ardhshem.
Nuk mund t'i harrojme kurre ato 28mije deshmore qe dhane jeten per liri ne lule te rinise.
Gjene me te shtrenjte qe kemi sot,jeten, e gezojme fale atyre 28mije deshmoreve .
Kjo eshte skalitur edhe me vargjet e Rapsodit popullor:"Nje grusht dheu nga kjo toke,merre dhe shtrengoje fort,pika gjaku do kullojne,luften e madhe tregojne"...
Neve sot na mbetet te shtrengojme duart me njeri-tjetrin e te perpiqemi per liri,qe vlerat e tyre te mos humbasin kurre.
U jemi mirenjohes edhe familjareve e te
afermve te deshmoreve.Ato ne cdo moment duhet te ndjehen krenare per bijte e bijat e tyre qe u sakrifikuan per ne.
Bijte e bijat,trimerit e trimereshat e ketij vendi nuk do harrohen kurre.

Me respekt :
Klevisa Manovi






Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klevisa Manovi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Deshmoret+e+Atdheut/7253


Vepra te ngjashme
Punpoj me perkushti...
Lloji: Ese pershkruese
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i ...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
Deshmoret e atdheut...
Lloji: Ese argumentuese
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,es...
27 vjetori i cliri...
Lloji: Ese pershkruese
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne k...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
Deshmoret
Lloji: Poezi lirike
Njerzit qe luftuan, njerzit qe jeten e tyre e sakrifikuan, jane ata po,po,jane heronjet tane qe a...
Gjakmarrja ne Shqip...
Lloji: Poezi lirike
Gjakmarrja ne SHqiperi Ferri vete , llum i zi Lufte e ashper mes nje populli Vetem ketu benka vak...
Gjaku e Flamuri
Lloji: Ese pershkruese
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti...
Ata qe na sollen li...
Lloji: Ese vleresuese
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu ...
gjakmarrja
Lloji: Poezi personale
GJAKMARRJA Gjakmarrja ne Shqiperi Ferri vet,ferri i zi Lufte e ashper mes nj...
100 vjet pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qelli...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.