Data e postimit: 2017-11-10 11:10:59
Shikime: 6107
|
|
Likes:
2
Dislikes:
2
Titulli:
Kenaqesia ne zemer.
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Kalimi i kenaqesise ne Zemer
"Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka apo me bark por ai kenaqet me shpirt ose zemer.E vetmja kenaqesi trupore qe arrin trupi eshte tek marredheniet seksuale .Nese kemi parasysh cdo gje ne kete bote te jep nje kenaqesi te castit qofte kjo plazh marredhenie intime ,ushqim i cfaredoshem per momentin ndjen kenaqesi kur e vepron kete por pastaj ajo humbet me kalimin e kohes ose te behet e merzitshme dhe disa njerez per ta ruajtur kete kenaqesie cila iken shpejt ose eshte castit mundohen ta perdorin si mjet per tu mburrurr tek te tjeret qe te fitojne nje kenaqesi tjeter po te castit ate te mburrjes ose pelqimit e cila me largimin e njerzve ose bisedes humbet.POr atehere si duhet te veproje njeriu qe ta ruaje kenaqesine etij ose kenaqesia e tij te mos humbasi.Feja Islame jep nje pergjigje nese njeriu e vepron ai gjithmone do te jete i kenaqur ne jeten e tij edhe nese ndodhet ne gjendje fatkeqesie.Cdo ushqim ose veprim qe ka lidhje me trupin ose materien duhet te behet mjet per ti sjelle Zemres kenaqesi dhe jo te behet qellim ne vetvete materia por ajo eshte mjet qe te con tek qellimi.
Pra njeriu nuk jeton per te ngrene por ha per te jetuar
Dhe qellimi i tij ne kete jete nuk eshte qe te haje e te pije sepse nese do te ishte ky nuk do te ishin njerezit disa te varfer dhe disa te pasur.POr qellimi i tj ne kete jete eshte sprova me te cilen ne ndeshemi cdo dite e cila do te na sjelli kenaqesi ose hidherim e merzitje.Edhe me gjumin njeriu mund te fitoje kenaqesi shpirterore edhe me buken edhe me lojen kur qellimi tij me ate qe vepron eshte lartesimi i shpirtit dhe falenderimi qe Zemra i ben Zotit per kete miresi.Kur zemra e falenderon Zotin atehere njeriu ndihet i kenaqur shpirterisht dhe kete veprim psh te piret uje,Atehere kur ti pi uje dhe thua falenderimi i takon Zotit per kete miresi qe na ka dhene.Imagjinoni nese une do ju jepja nje gote uji do me falenderonit por Zoti qe na jep uje gjithe jeten ajer drite etj a nuk e meriton Ai te falenderohet dhe kur ti si njeri e kryen kete falenderim do ta ndiesh kenaqesine e falenderimit tend ne Zemer e cila kjo kenaqesi do te zgjasi jo me per nje moment por me kohe nese ti vazhdon edhe ta ruash edhe ta shtosh ju betohem ne Zotin se kenaqesia e besimit eshte me e madhe se kenaqesia e marredhenieve seksuale.Sepse ajo ka lidhje me shpirtin dhe zemer vendin ne te cilen qendron kenaqesia.
Pra nese ti nuk e ben materien mjet per te arritur kenaqesi shpirterore gjithcka ne kete bote do te behet monotone dhe do te merzitesh me te cka fdo qofte ajo plazhi ,ushqimi marredheniet etj.Edhe dicka ne fene Islame jane disa rregulla nese i praktikon njeriu ndjen kenaqesi edhe kur eshte ne gjendje te keqe.Mund ti permend me vone inshalla.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Aleandro - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6018&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
|
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
|
Shoqeria jone e ver...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rre...
|
Të jesh pro apo ku...
Lloji: Ese argumentuese
Një ndër gjyqet me më shumë vëmendje në vend ishte gati për të nisur.Një burrë i akuzu...
|
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
|
Sado e veshtire jet...
Lloji: Ese argumentuese
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me ko...
|
|
kujtimet
Lloji: Ese argumentuese
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur n...
|
Dhimbje dhe liri
Lloji: Ese argumentuese
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj n...
|
JAM KRENAR QE JAM S...
Lloji: Ese argumentuese
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi...
|
Te jetosh
Lloji: Ese argumentuese
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe ...
|
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje....
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|