Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh.
Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me jeten.
Te nevojitet nje shembull sprovimi?
Te nevojitet te pershkruash apo imagjinsh nje vend?
Te udhetosh ne mendime derisate mos e gjesh me rrugen per tu kthyer prapa?
Te nevojitet te heqesh mendjen nga realiteti?
Te duhet nje qetesim i shpirtit?
E pra, keto i gjen vetem ne libra , qe shumica e njerezve mendojne se eshte thjesht nje humbje kohe . Ka dhe nga ata njerez te cilet lexojne dhe e mbyllin edhe jeten e tyre se bashku me librat , por jo kjo eshte e rrexikshme sepse e detyron njeriun te vdesi nga brenda dhe te jetoje nga jashte , por njeriu duhet ti veri ne pune ato qe ai ka mesuar qe te mos i shkoj mundi kot .
Fjalori pasqyrohet me fjale te reja : larg realitetit
ne realitet
dhe afer tij.
Arratisja eshte pjese e librave . Librat te cojne ne nje bote te panjohur qe humbet atje dhe te duket sikur je pjese e saj.
NJe nga pjeset me te mira te kalimit te kohes esht te lexosh libra. Eshte dicka shume e bukur kur ti kupton "forcen e fjales" dhe "aftesine e fjales" per te ndryshuar gjithe boten tone. Nisemi nga fjala e urte popullore "Fjala vret me shume se plumbi" . Nje fjale e vetme ben diferecen ne jeten tone .
Libri permban cdo gje ne vetvete madje dhe "jeten tone" . Librat jane "mema e dijes".
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!