Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-07-02 23:55:18
Shikime: 4242
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 6

Titulli: Nderi i nje femre

Lloji: Analize letrare
Tema: Nderi i nje femre
Autori: anonim
Shkolla: X
Klasa: X
Qyteti: X
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te pranosh ti veten dhe faktin qe "nuk je me e virgjer" por nje "femer" tani me, atehere mos prit nga askush ta bej ate per ty! 
Nuk ke bere asnje krim, dhe as deshtove ne jete duke bere dashuri! Mos paragjyko ti veten ne rradhe te pare, dhe si rrjedhim nuk do ta bej asnje ndaj teje...
Edhe nese e bejne e dashur femer, thjesht do mesosh te mos degjosh dhe mos ndikohesh nga ata qe s'kane me cfare merren ne jeten e tyre por bejne objekt bisede mardhenjet seksuale te tjetrit!
Une do te uroj te jetosh nje jete te mbushur plot me dashuri, dhe lidhje te shendosha seksuale 
Meso se virgjeria nuk eshte nder! Nese ndonjehere do te nevojitet te tregosh ku eshte nderi yt, 
atehere mire do besh "atyre" tu tregosh rrugen-deren dhe te pranosh ne jeten tende njerez,
jo "copa mishi" qe bazojne nderin ne siperfaqen e nje cipe!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6440&lloji=Analize+letrare


Vepra te ngjashme
natyra
Lloji: Analize letrare
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i ...
Pse
Lloji: Analize letrare
Pse nuk jam dielli? Ngrohtesi te ofroj, Pse nuk jam flutur? Ne qiell te fluturoj....
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
bora e par ne fshat...
Lloji: Analize letrare
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith...
Nderlikime familjar...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndr...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
''jeta sa hap e mby...
Lloji: Analize letrare
paraja esht nj leter e cila shum njer i verbon,me te blen shum gjera ben shum shpenxime ,pa e ditu...
Femijet
Lloji: Analize letrare
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit....
Nena
Lloji: Analize letrare
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj ...
Nena ime
Lloji: Analize letrare
Nena ime e dashur Te dua deri sat vdes E di qe me do mua Andaj pergjigjje nuk pres Kur ti ...
Koha e lire
Lloji: Analize letrare
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa...
E ardhmja një ënd...
Lloji: Analize letrare
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj që...


Komentet e fundit!

Emri: STEFAN CVAJG
Email: crtvaveerh@gmail.com
Komenti: Kopje e paster. E gjen dhe diku tjeter te postuar shum heret, qe ne 2012. Pse o njerez postoni punen e te tjereve sikur eshte e juaja. S'jeni te afte te shkruani vete? Ateher me mire mos shkruani por vetem lexoni ato qe kane shkruar te tjeret.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.