Data e postimit: 2018-07-26 15:21:24
Shikime: 5215
|
|
Likes:
4
Dislikes:
1
Titulli:
E bukura
|
Lloji:
Pershkrim
Tema:
Bukuria
Autori:
kasandra
Shkolla: liri kazazi
Klasa: 8a
Qyteti: lushnje
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Bukuria...
Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ?
C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një bukuri që e shohim me sytë tanë, apo për një të bukur që nuk e shohim por përbrenda ekziston.
Gjëja e parë që shpesh ne shohim tek të tjerët janë sytë, buzët, fytyra... ndoshta edhe të gjitha vizat tjera për të gjykuar pamjen e tyre. Dhe kur na pëlqejnë ato themi se janë të bukur...
Por kaq lehtë të jetë e mundur të shtjellohet kjo teori ? A thua shqisat tjera perveq të parit të mos marrin pjesë në të? Po të mos e kem gabim, do ta shtjelloja për më gjatë, për të treguar që e bukura është diqka më tepër se një pamje që ne e shohim nga jashtë...
Njerizit jan te bukur dhe nga jashte,por edhe nga brenda.Brendesia eshte ajo qe e ben nje njeri te krijoje indetitetin e tij dhe per me teper eshte ajo qe na tregon aje jemi njerez pozitiv apo negativ.
Të respektosh për tu respekuar dhe të duash për tu dashur, pra ta lësh sharmin tënd të brendshëm të shihet nga të tjerët.
Kjo do të quhej e bukur...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
kasandra - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6445&lloji=Pershkrim
Vepra te ngjashme
Pushimet ne fshat
Lloji: Pershkrim
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti k...
|
Letra e Tatjanes
Lloji: Pershkrim
Tatjana, personazhi i Aleksander Pushkinit në poemën e tij "Evgeni Onjegin", është një femër r...
|
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e ...
|
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. In...
|
|
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. ...
|
Lodrat
Lloji: Pershkrim
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke b...
|
hena
Lloji: Pershkrim
hena
Del hena lemsh si ar,
Lart bregut porsi kore,
Me rreze rreth kurorre
Cel buzet, ...
|
Eurovisioni 2015
Lloji: Pershkrim
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nj...
|
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me t...
|
dashuria
Lloji: Pershkrim
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur ...
|
Vetvetja dhe Genjes...
Lloji: Pershkrim
Vetvetja dhe Genjeshtra
KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI
Jeta eshte e ves...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|