Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7718
Data e postimit: 2021-09-04 16:49:47
Shikime: 4464
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 3

Titulli: PUSHIMET E MIA VERORE

Lloji: Pershkrim
Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
Autori: MILEJDI ELMAZI
Shkolla: 9VJECARE GOLEM
Klasa: 5B
Qyteti: DURRES
E-mail: kmkm41082@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

PUSHMET E MIA VERORE.
KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE NUK BERA ASNJEDITE PLAZH ATje POR U KENAQA SHUME NGAQE TAKOVA NENE .NENA ME NXORRI TE HAJA DREKE ME BLEU AKULLORE PO ASHTU ME BLEU DHE SHUME RROBA.KUR U KTHYEM NE SHQIPERI BABI NA SHETITI NE SHUME VENDE DHE BEME PIKNIK.PER DISA DITE DUHET TU BEJA GATI QE TE SHKOJA NE SHOKLLE .ISHA SHUME E LUMTUR SE ME NE FUND DO TE TAKOJA SHOKET E SHOQET PER ME TEPER DO TAKOJA MESUESE QE ME KISHTE MARRE MALLI.KETO ISHIN PUSHIMET E MIA VERORE.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     MILEJDI ELMAZI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/PUSHIMET+E+MIA+VERORE/7718


Vepra te ngjashme
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
Pushimet Verore
Lloji: Ese argumentuese
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu d...
Stina ime e preferu...
Lloji: Hartim
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dh...
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
Si i kalova pushime...
Lloji: Ese pershkruese
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me p...
dita me e veqant gj...
Lloji: Ese argumentuese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetim...
PUSHIMET VERORE
Lloji: Hartim
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU ED...
pushimet verore
Lloji: Ese pershkruese
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veq...
Pushimet
Lloji: Ese argumentuese
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mend...
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne ko...
Pushimet Verore
Lloji: Poezi lirike
Pushimet Verore Pushimet verore Shumë shpejt kaluan Kaluan bukur ...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.