Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 691
Data e postimit: 2013-01-13 13:57:12
Shikime: 63844
Raporto

Likes: 68 Dislikes: 20

Titulli: Atdheu im i dashur

Lloji: Pershkrim
Tema: Shqipëria
Autori: E.K
Shkolla: Albanët
Klasa: VI
Qyteti: Tirana
E-mail: mario_kulla@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashuria e madhe për atdheun duke e krahasuar me nënën e tyre dhe me gjërat më të shtrenjta të jetës së tyre. Në ato vargje shprehet jeta e tyre në atdhe që ata ia kanë për nder. Cdokush që ka për të qënë qoftë edhe një ditë të vetme larg atdheut të tij ka për ta ndier shumë mungesën e tij, pasi do t’i kujtohen castet më të bukura të jetës së tij.
Atdheu, i vogël apo i madh, kjo s’ka rëndësi, është vendi ku ku ke lindur, ke hedhur hapat e para, ke thënë fjalën e parë në atë gjuhë dhe keni parë për herë të parë atë tokë. Atdheu është dicka e pakrahasueshme. Këtë e e dinë mirë ata që ndodhen larg atdheut të tyre. Dheu I huaj ku ata ndodhen nuk njgjason me atdheun e tyre prandaj dhe malli dhe dashuria për të dhe të afërmit që kanë aty.
Bregdetet, malet dhe një sërë bukurisë të tjera janë, nga më të bukurat në Ballkan dhe Europë. Liqenet, kanionet, lumenjtë, malet, fushat, me bukuri marramendëse dhe ku secila fsheh tërë ato fakte interesante. Tërë këto bukuri kanë shtyrë shumë turistë të huaj ose edhe shqiptarë që jetojnë larg që të vijnë në Shqipëri për të parë tërë këto bukuri cka e bën shumë të vizituar pasi numri I turistëve në vit është shumë I madh. Faktet interesante arkeologjike në Shqipëri kanë shtyrë shumë arkeologë të huaj të kryejnë studime në Shqipëri për të zbuluar qytetërime të vjetra Shqiptare.
Shqipëria ka një histori të njohur dhe të zgjeruar. Nga pellazgët, fisi më I vjetër në Europë, tek Ilirët të cilët kishin një territory shumë të zgjeruar e deri më sot tek pasardhësit e tyre, Shqiptarët. Nga një kulturë e panjohur deri një vend të pavarur dhe të formuar I cili tani festoon 100- vjetorin e tij. Jemi krenarë që jetojmë në një vend si Shqipëria, kemi lirinë tonë dhe kushte të mira për të jetuar. Me këtë kulturë e histori ne kemi se c’tu tregojmë vendeve të tjera, shkrimtarët e njohur në vendet e huaja si: Naim frashëri, A.Z.Cajupi, Gjergj Fishta e shumë rilindas të tjerë të cilët me vargjet që kanë thurur plot ndjenjë për atdheun e tyre, Shqipërinë, u kanë përcjellë cdokujt një emocion që i ka shtyrë ta duan më shumë atdheun e tyre. Për lufrat e shumta jetë a vdekje që janë zhvilluar në Shqipëri, shumë trima kanë derdhur gjak për t’i dhënë lirinë Shqipërisë. Ushtria më e madhe dhe e njohur është ajo e heroit tonë kombëtar, Gjergj Kastriot Skënderbeu, icili është ikona jonë kombëtare. Ai luftoi dhe udhëhoqi me trimëri ushtrinë e tij në shumë luftëra duke i dhënë një fitore të përhershme Shqipërisë. Ai ngriti për herë të parë flamurin e shqipërisë në shekullin XV, të cilin për herë të dytë e ngriti Ismail Qemal Bej Vlora në Vlorë më 28 Nëntor 1912. Flamuri ikuq icili simbolizon gjakun e derdhur të trimave dhe shkaba dykrenare e zezë në mes është simboli kombëtar bashkë me himnin një nga gjërat që na karakterizon.
Sot ne festojmë 100-vjetorin e të të qenit një shtet i lirë e i mosvarur. Kjo festë u mirëprit me dashuri nga shqiptarët dhe festimet ishin të shumta. Gjithsesi ne ende luftojme për një shtet të bashkuar




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     E.K - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Atdheu+im+i+dashur/691


Vepra te ngjashme
Ese : 28 Nëntori -...
Lloji: Ese vleresuese
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita k...
shqiperia
Lloji: Analize letrare
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’...
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Vlora
Lloji: Analize letrare
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë ...
"Bagëti e bujqësi...
Lloji: Ese argumentuese
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetë...
copetimi i shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
nena
Lloji: Fjale te urta
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shk...
Atdheu
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vi...
ShQiPeRiA
Lloji: Ese shpjeguese
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishter...
fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për...
Atdheu Im
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vësh...


Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Ja kjo po qe eshte ese. Bravoooo! Te lumte zemer! Jo ajo qe postoi LunaBita e klases se 7. Edhe ti qe je me e vogel se kjo goca di te besh nje ese. Bravo! Ke talent dhe nuk di se cfare te them. Flm per vemendjen dhe kohen tuaj!
  Pergjigju
Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Shko te eseja e saj dhe ke per tu merzitur shume. E ka pershkruar shume shkurt atdheun e saj. Ajo kishte pershkruar Italine ne vend qe te pershkruaje Shqiperine ka bere shtetet e botes. Bravoooooo! Te lumte zemer! Ja keshtu vazhdo !Ja merrni shembull nga kjo vajze amaaaan o Zot! Keshtu vazhdo ta realizosh endrren tende qe ti ke. Faleminderit per vemendjen dhe kohen tuaj!

Emri: Adonis
Email: adonis.vranovci@hotmail.com
Komenti: Shumë mire
  Pergjigju

Emri: Iliada
Email: ada17@hotmail.com
Komenti: a munesh me e shkrujt ni esse per "ILIRIA" ? sa per ket esen qe e ki shkrujt 'is veeery nice' vazhdo kshu se po na nihmon shum zmr ♡♡♡:-)
  Pergjigju

Emri: tringa
Email: tringa_@hotmail.com
Komenti: kjo ese eshte shume e bukur me pelqeu teper
  Pergjigju

Emri: erda
Email: blendadiona1@gmail.com
Komenti: njdonje tjeter
  Pergjigju
Emri: tringa
Email: tringa_@hotmail.com
Komenti: kjo eshte shume e mir por ty nuk te pelqen sepse ske tru te mendosh

Emri: erda
Email: erda.erda@hotmail.de
Komenti: kishe najsen tjeter se qeto i kum dit
  Pergjigju

Emri: emi
Email: emi.koroni@hotmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: vjollca
Email: voci_r_78@hotmail.com
Komenti: shumme bukur bravo
  Pergjigju

Emri: sumeja
Email: sumeja_kosumi@hotmail.com
Komenti: nje ese te bukur per ismail Qemaili bej vlora
  Pergjigju

Emri: Eraermela
Email: Eraera@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur.te lumte :):D
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sarapupriqi@gmail.com
Komenti: shume e bukur ! te lumte
  Pergjigju

Emri: sabrina
Email: sabrinaxhelaj@gmail.com
Komenti: shume ese e bukur. kot nuk behesh shkrimtar ke talent.
  Pergjigju
Emri: Flavi
Email: isuf.hima@outlook.com
Komenti: shum e bukur brovo

Emri: erla
Email: erla12@alblove.com
Komenti: bkr
  Pergjigju

Emri: bora
Email: bora@hotmail.com
Komenti: paske bo nji ese kot fare
  Pergjigju
Emri: kida
Email: kida@hotmail.com
Komenti: moj bora idiote pse si e do esene ti...boje ti ma tmir ather

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: me pelqyeka shume kjo ese qe ke bere te lutem beje dhe nje tjeter me te bukur
  Pergjigju

Emri: kejsi
Email: kejsi@google.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuummm bukur ku ka si kjo fantastike ne gjuhen italisht pollice in alto sepse jam ne itali hahahahahah keni inat ju te tjeret hahahahahahahahahahahahah plasni psikopeter
  Pergjigju

Emri: 111
Email: mm@info.al
Komenti:
  Pergjigju

Emri: mm
Email: mm@info.al
Komenti: m/
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana-dina@live.com
Komenti: shum bukur cfar pershkrimi per atdheun qe askujt nuk mud ti vije ne mend siashtu per femijet dhe keto gjera na duhen shume ne femijeve per ne shkolle. ju faleminderit!
  Pergjigju

Emri: Haxhia
Email: Haxhia-Haxhica@hotmail.com
Komenti: Shaum Mair e paske bo hallall te koftt...
  Pergjigju
Emri: ani
Email: ani@hotmail.com
Komenti: dhe mu me pelqeka shume prz

Emri: FloriAnA
Email: floriana@yahoo.com
Komenti: shm "PART" ahahahhahahahahah
  Pergjigju
Emri: amir
Email: amir.jetmir@gmail.com
Komenti: hic part

Emri: ilda
Email: ildahyka@hotmail.com
Komenti: paske talent ti mario,bravo ,me pelqeu shume eseja bej edhe ndonje ese tjeter per atdheun se ke shume fjalor te pasur
  Pergjigju

Emri: besa
Email: besa.mila@hotmail.com
Komenti: DUAJENI ATDHEUN - TE DUASH ATDHEUN SIKUR JE BASHK ME NENEN - TE MOS E DUASH ATDEUN JE PA NENE - DUJE ATHEUN SE SQHIPTARI TA lun Nonen
  Pergjigju

Emri: Ajo ChikKa
Email: Ajo_ChikKa14@hotmail.com
Komenti: Si fillim bukur ,por nga fundi nuk ka pasur nevoje te perdoresh histori .. Mendoj se historia ia ka hequr ate lezetin e dashurine qe kemi gjithsecili x atdheun..!!
  Pergjigju

Emri: Ajo ChikKa
Email: Ajo_ChikKa14@hotmail.com
Komenti: Bukur
  Pergjigju

Emri: fatma
Email: fatmayll @hotmail.com
Komenti: mire por se lexova fare hahahaha
  Pergjigju

Emri: laaaadf
Email: daffai@hotmail.com
Komenti: KE fundi e ke prish -.- ca ven pellazget
  Pergjigju

Emri: Isra Hasani
Email: ila@hotmail.com
Komenti: Skam komente me asnjeren dhe me as nnjerin
  Pergjigju

Emri: anesa
Email: `anesa94@live.com
Komenti: ska koment me asnjeren
  Pergjigju
Emri: agnesa
Email: agnesa@hotmail.com
Komenti: Ska ska ska komenttttttttt

Emri: elina
Email: elina-38@hotmail.com
Komenti: me pelqen shumm keto /
  Pergjigju

Emri: elina
Email: elina-38@hotmail.com
Komenti: me pelqen shumm keto /
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sara-93@hotmail.com
Komenti: mepelqej isht shum e bukur dhe ishte e veqant
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sara-93@hotmail.com
Komenti: mepelqej isht shum e bukur dhe ishte e veqant
  Pergjigju

Emri: asadad
Email: asdasf@hotmail.com
Komenti: qa karash
  Pergjigju

Emri: aioud
Email: derfjej@hotmail.com
Komenti: shum rak ahahhhhahhaha
  Pergjigju
Emri: Floriana
Email: floriana@yahoo.com
Komenti: hahahahhahahahhahahahhahahah Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen! ahhahahhahahahah "RAK"

Emri: a
Email: tjanakriss13@gmail.com
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: ROVENAAA BRE
Email: albi--@outlook.com
Komenti: SHUM BUKUR
  Pergjigju

Emri: bnjhbhb
Email: topolaku@live.com
Komenti: bnvgghjkb/
  Pergjigju

Emri: keni
Email: cunikuksian@live.com
Komenti: shume shume bukur
  Pergjigju

Emri: Noki Lulgjuraj
Email: noki.lulgjuraj04@hotmail.com
Komenti: ky eshte hartim ejo histori
  Pergjigju

Emri: Adela
Email: arsellamce.al@gmail.com
Komenti: Shume bukur, bravo!!
  Pergjigju

Emri: fnghghu
Email: sagdgcfgh@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: skyla byla
Email: skyla_byla@gmail.com
Komenti: eshte nje ese shm e bkr/
  Pergjigju

Emri: esi
Email: esi@hotmail.com
Komenti: :* :*
  Pergjigju

Emri: klodian
Email: klodianhasanpapa@live.com
Komenti: shume e varfer e ngarkuar shume perparoni sepse me duhen keto esete per atdheun ke shkolla dhe tani qe po ofron festa e shqiperise me duhen ne aktivitete do ju a kisha per nder faleminderit ne medyshje per te thene e mire
  Pergjigju

Emri: panda
Email: panda_lepri@gmail.com
Komenti: Sa e mir Të lumt ishte e përkryer Suksesee në të ardhmen
  Pergjigju

Emri: xhina
Email: xhina_0123@outlok.com
Komenti: mua me ka pelquer shum
  Pergjigju

Emri: arata
Email: aaa@live.com
Komenti: mire
  Pergjigju

Emri: aya
Email: aya-aya!@nahsyuh.de
Komenti:
  Pergjigju

Emri: dajana
Email: dajana@yahoo.com
Komenti: eseja eshte e bukur po nuk eshte e vertete sepse ne mezi presim telargohemi nga ky vend te shkojme ne nje vend me te zhvilluar
  Pergjigju

Emri: dafina
Email: dafina-qorri@hotmail.com
Komenti: mir qe ti je perpiqur
  Pergjigju

Emri: ella
Email: ledialedi12@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: leyla
Email: leyla tekin@live.com
Komenti: Emrin e paske fallco budallaqe FUCK/
  Pergjigju

Emri: gold ag
Email: gold_ag@hotmAIL.vom
Komenti: shum mir
  Pergjigju

Emri: Alban
Email: albidini-123@hotmail.com
Komenti: keto ese mua shum me pelqyen jane te mrekullueshem
  Pergjigju
Emri: ty
Email: tre@gemail.com
Komenti:

Emri: Melita
Email: albidini-123@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shum kjo ese jeni te mrekullueshem
  Pergjigju

Emri: Albina
Email: binushka@live.com
Komenti: Me të vërtet e përkryer ju lumt
  Pergjigju

Emri: tyuio
Email: bgg@live.com
Komenti: shum e mir
  Pergjigju

Emri: Anita
Email: anita.aa@zbavitu.net
Komenti: Ketu postohen shum ese te mira
  Pergjigju
Emri: Anita
Email: anita.aa@zbavitu.net
Komenti: : je budallaqe anita debile

Emri: Anita
Email: anita.aa@zbavitu.net
Komenti: budallaqe jam une

Emri: ELISA ASLLANI
Email: LISA_LISA_15@LIVE.COM
Komenti: QENKA E MREKULLUSHME ESEJAAA
  Pergjigju

Emri: eliza
Email: liza-10@live.com
Komenti: shum e mir eseja veq vazhdoni
  Pergjigju

Emri: Oki
Email: Oki_kafenejajone|@hotmail.com
Komenti: Atdheu im është i vetmi vend në botë, ku udhëheqësin e duan më shumë se udhën! *** Atdheu im është i vetmi vend, ku njerëzit u këndojnë këngë dhe himne dashurie udhëheqësve që në të gjallë të tyre dhe udhëheqësit shkojnë mes rapsodëve me buzë në gaz dhe të veshur me antiplumb. *** Atdheu im, ku kryetarët e partive zotohen solemnisht që në rast humbjesh të zgjedhjeve të japin dorëheqjen dhe qëndrojnë në majë të partive qysh prej 23 vjetësh. *** Atdheu im është i vetmi vend, ku po të bësh një sondazh të sinqertë njerëzit do të preferonin që nga ajo kohë, më mirë t’u kish mbetur komunizmi se sa u mbetën komunistët! *** Atdheu im është i vetmi vend në botë, ku në karrigen më të lartë të parlamentit, gjen edukatën më të ulët! *** Ësht’ vendi ku po të shkosh e të zgjosh pa pritur kryetarët e shtatëdhjetë e ca partive, duan kohë të mbledhin mendjen që të të përgjigjen në cilin koalicion zgjedhor janë ato ditë!
  Pergjigju
Emri: naimi
Email: naimi_kafenejajone|@hotmail.com
Komenti: po ku je o oki

Emri: naimi
Email: naimi_kafenejajone|@hotmail.com
Komenti: po ku je o oki

Emri: loqka
Email: hhhh.hhhhh_DFF@hotmail.com
Komenti: thenks mki pshtu me kit ese e mora se neser kam per ta uquar neshkoll love veq vazhdoni
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: janaaana228@hotmail.com
Komenti: Shume bukur
  Pergjigju
Emri: Besjon
Email: besjon277@hotmail.com
Komenti: fiksim fare e ke ber te lumte

Emri: aleksandra
Email: aleksandrapiligriu@ymail.com
Komenti: klo ese me pelqen shume te le me mbresa eshte e persosur
  Pergjigju

Emri: igla
Email: mucaigla@yahoo.com
Komenti: shume shume e bukur eseja me pelqen
  Pergjigju

Emri: lila
Email: lil@homail.live
Komenti: Ese jash. mase e bukur
  Pergjigju

Emri: lona
Email: lona-lona@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: lona
Email: lona-lona@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: busejna
Email: busejna_murati@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shum ju lumy edhe proza ishre shum e bukur
  Pergjigju

Emri: droga
Email: xhananlopa@yahoo.com
Komenti: Super
  Pergjigju

Emri: emili
Email: emili@yahoo.com
Komenti: sh e bukur un i bej me te bukura gjithsesi (hahah mos e merrni per keq
  Pergjigju

Emri: sarah
Email: zeshkane03@live.com
Komenti: Shuuuum te bukura vargjet.tamam temw perrr hartimm##*/%/(#//*/-%:#+@++#
  Pergjigju

Emri: sina aliji
Email: sinaaliji @ hotmail.com
Komenti: Shummmm bukur
  Pergjigju

Emri: sina aliji
Email: sinaaliji @ hotmail. com
Komenti: Shummmm bukur
  Pergjigju

Emri: dona
Email: vildona_girl@hotmail.com
Komenti: atheu eshte vendlindja yte dhe duhet ta duash ate!!!:♥:{sun}
  Pergjigju

Emri: lila
Email: lila@homail.live
Komenti: shumeeeeeeeeeeeeeeeeee te bukuraaaaaaaaaaaa
  Pergjigju

Emri: lila
Email: lila123@hotmail.live
Komenti: shume e bukur ishte fjala e urte!
  Pergjigju

Emri: El...
Email: elmira_borbara@hotmail.com
Komenti: me pelqe por pak me shum aty kur gjysh stergjy.....
  Pergjigju

Emri: mesut
Email: mesut_jigt@live.com
Komenti: shu shum bukur me pelqeu shummmmmmmmmmm
  Pergjigju

Emri: xdgfdfsxxgs
Email: sdfghj@sssdgf.com
Komenti: 17 bejn
  Pergjigju

Emri: Albesa Asani
Email: albesa_besa@hotmail.com
Komenti: Shuuumm te bukuraa ju lumtee
  Pergjigju

Emri: ilirjana
Email: ilirjana.123@HOTMAJL.COM
Komenti: fuck you bich
  Pergjigju

Emri: shpresa
Email: shpresa.12@live.com
Komenti: very nice I like this very much veq vazhdoni keshtu a mundeni te ma shruani nje ese per shkollen por edhe me tipare
  Pergjigju
Emri: gabriela
Email: gabrielagreca@yahoo.com
Komenti: po ik moj debile

Emri: Ariana
Email: arianamuqaj@hotmail.com
Komenti: Ju lumte eshte nje ese shum e bukur
  Pergjigju

Emri: ANONIM
Email: ANONIM@ANONIM.com
Komenti: ja keni qi nanen mut e keni ba
  Pergjigju
Emri: linda
Email: linda_love@live.com
Komenti: mir mir koki mmunu

Emri: pak renci ka
Email: h.kdfjgkjd@retj.rtre
Komenti: me verte? ik ore trap

Emri: havush
Email: havush.halili@live.com
Komenti: ava vaaaa kometa pru ni thes napolitanka se shum fort e paske bo qit ese avavava
  Pergjigju

Emri: stela
Email: stela_12@live.com
Komenti: me pelqejn shum keto esse
  Pergjigju
Emri: endrita
Email: titi_kokollari@hotmail.com
Komenti: mu valla hiq sum pelqejn

Emri: bllablla
Email: na-jena-1@hotmail.com
Komenti: bravo mut e keni bo
  Pergjigju

Emri: Lavdim
Email: dimi_harro@mos u thirr.kurrr
Komenti: me pelqejn shuum keto ese un i marr ato qa me thot mesuesja ti bej faleminderit shuum jeni te persosur
  Pergjigju

Emri: erina
Email: erina-@live.com
Komenti: shum te bukura jane keto poezi shum jane te bukura un keto poezi i dua shum
  Pergjigju
Emri: elikona
Email: love-love-kona@hotmail.com
Komenti: esht nje ese e mrekullushme

Emri: agon
Email: goni-051@hotmail.com
Komenti: shum mir
  Pergjigju

Emri: Valmira
Email: Valmira_love@hotmail.com
Komenti: Hiq ame ka pelquer
  Pergjigju
Emri: dafina
Email: dafina-qorri@hotmail.com
Komenti: jo edhe mir por mir qe ti je munduar qe te shkruash

Emri: Anesa
Email: anesapink@live.com
Komenti: Jeni te persosur kur e shkrujta me zgkedhem mat miren ne klas flm shum:)
  Pergjigju
Emri: dona
Email: dona_loqka@hotmail.com
Komenti:

Emri: Leonita
Email: Florentina_13@live.com
Komenti: Me Pelqen Shum Kto Poezi
  Pergjigju
Emri: emili
Email: emili@yahoo.com
Komenti: edhe mua me pelq shume por nk eshte poezi

Emri: Doda
Email: doda_4@live.com
Komenti: Shum bukur eseja
  Pergjigju

Emri: esi
Email: esi@hotmail.com
Komenti: very beautifullllllllllllllllllllll llll
  Pergjigju

Emri: fatime
Email: fatime-22@zbavitu.com
Komenti: shume e bukur me pelqen!
  Pergjigju

Emri: azemine
Email: azemine-ajlin@hotmail.com
Komenti: Nje ese shum e mir dhe vazhdoni te shkruani edhe tjera ese te mrekullueshme
  Pergjigju

Emri: LEYLA
Email: leyla.tekin@live.com
Komenti: MUA SHUM ME PELQEJN KETO ESE VAZHDONI TE SHKRUANI JENI TE MREKULLUESHEM ME DASHURI LEJLA
  Pergjigju

Emri: largeta bytyqi
Email: getaa_99@hotmail.com
Komenti: me pelqejn shuum keto ese un i marr ato qa me thot mesuesja ti bej faleminderit shuum jeni te persosur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.