Data e postimit: 2018-11-07 20:27:02
Shikime: 8799
|
|
Likes:
8
Dislikes:
4
Titulli:
Adoleshenca dhe sporti
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak,pa e kuptuar fare.Te gjithe adoleshentet duke perdorur teknologjine shkaterojne shendetin e tyre behen me te stresuar,me agresiv.Sporti ka humbur komplet kuptimin dhe rendesine e saj.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
REI KONDI - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6544&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Misteret e jetes
Lloji: Ese argumentuese
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis kety...
|
ese per atdheun
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
|
Natyra
Lloji: Ese argumentuese
Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren...
|
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe...
|
Absurdi
Lloji: Ese argumentuese
Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Men...
|
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
|
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
|
Je ti
Lloji: Ese argumentuese
J͟E͟ T͟I͟
E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejti...
|
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
|
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...
|
A realizohet nje en...
Lloji: Ese argumentuese
Ese!
Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra...
Shumica e njerez...
|
Çfare e dallon xhe...
Lloji: Ese argumentuese
Shume filozofe mendojne se xhelozia nuk ka asgje te perbashket me dashurine dhe ai qe eshte xhe...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|