Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7675
Data e postimit: 2021-04-25 15:20:30
Shikime: 6052
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 3

Titulli: Bota në të cilën jetojmë

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Bota në të cilën jetojmë
Autori: Besa
Shkolla: Hasan Prishtina
Klasa: 9A
Qyteti: Shkup
E-mail: bbesaa@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me gjithqka.Nje jete shum e veshtrir per te gjith njejrzit sepse tani ne kete koh nuk posedon mbeshtetja por posedojn vetem parate,ne kete kohe njerzit shikojn veten e vet dhe aspak sjapin ndihm te tjerve.Kjo bot tani esht shum shum e ndryshuar si pandemia si gjithqka ndryshoi njerzit. Po te fillosh te shenosh per pandemin dhe boten duhet te bej nje liber bor do cek diqka,ne kete pandemi njerzit jane mbyllur disa nuk kan ushqim e disa te semur dhe duan mbeshtje prej gjith botes,ka femij qe skan uj ka fmailje qe skan strehim e ka familje qe kan tavolinen plot me ushqim te gjith keto faktor e qe e perbejn boten sot.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Besa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Bota+n%C3%AB+t%C3%AB+cil%C3%ABn+jetojm%C3%AB/7675


Vepra te ngjashme
nje pushim i padesh...
Lloji: Ese argumentuese
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr ma...
Te jetosh...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon...
Bullizmi dhe femije...
Lloji: Ese informuese
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume ...
fshati im
Lloji: Tregim
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edh...
Femijeria
Lloji: Rrefenja
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikon...
Kurbeti
Lloji: Poezi lirike
Kurbeti Plot vuajtje e permallim Kalon jeta ne kurbet plot me mall e kalojne mergimtaret kete ...
Bora i gezon femije...
Lloji: Ese argumentuese
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre...
Ai mua me do
Lloji: Poezi dashurie
Un dhe nje vajz tjeter,njekohesisht e donim nje djal, por ai me donte mua,te gjith e dinin kete, a...
familja
Lloji: Ese vleresuese
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emoci...
Bora e pare
Lloji: Tekst pershkrues
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ...
liria fjala me e bu...
Lloji: Ese argumentuese
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerez...
TEMA:Teknologjia <a...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adolesh...


Komentet e fundit!

Emri: brikena
Email: ademtershalla7@gmail.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: brikena
Email: ademtershalla7@gmail.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.