Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2013-01-28 14:10:08
Shikime: 32201
Likes:
49
Dislikes:
8
Titulli:
“Libri, shoku im me i mire”
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja.
Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka kohë të mendojë më shumë , ka kohë të rrijë më shumë me veten…
Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëlloj siç nis të ecë një fëmijë që s’ka hedhur kurrë më parë hapa në jetën e tij. Unë eci ngadalë, ndaloj, kthehem pas, pushoj, eci sërish me hapa më të shpejtë e papritur e ndjej se po fluturoj. Po, po, po fluturoj, por jo me trup, por me shpirt. Teksa lexoj shpirti im fluturon . Imagjinata ime kalonçdo kufi. Mendja ime përshkon hapësira pa fund dhe unë përshkroj oqeane, depërtoj në qiej pa fund, bëj gara me erën, sfidoj kohën…
Mësova ta dua librin, sepse libri më thotë shumë gjëra që në fakt unë i di, por kam nevojë të m’i thotë dikush, pa më qortuar, pa më bërë të ndihem fajtor, pa më gjykuar, pa më thënë se jam gatuar mirë apo keq. Kur unë lexoj më duket sikur flas me dikë dhe ky dikush ka një zë aq të ngrohtë e aq të dashur sa s’di ta them me fjalë. Libri eshte nje jete tjeter, eshte nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme, te panjohura , te njeh me gjera e ndodhi qe ti nuk i ke imagjinuar kurre. Eshte nje mesim, dituri dhe nje menyre e bukur per tu larguar nga monotonia e merzitshme e diteve.
Mendoj se po te lexonim te gjithe me shume, me shume sesa dalim rrugeve ne kete dimer te ftohte neper kafenete e zymta dhe me smog....do ishim me pak te merzitur dhe sdo merzisnim te tjeret gjithashtu, sepse libri eshte nje mik qe na buzeqesh gjithmone.
Keto dite kam filluar te lexoj nje liber te mrekullueshem “Kujtimet e nje Geisha” . Jam duke e mbaruar dhe me ka futur ne nje bote tjeter, fantazi dhe ngjyra magjepsese. Kam mesuar shume gjera nga ky roman, gjera qe mendoja se i dija por kam qene shume gabim . Ja pra cfare libri... te hap syte...
Kam mësuar se njerëzit edhe mund të të zhgënjejnë: dikush të tradhëton, dikush të gënjen, dikush të përdor, dikush të do me interes, dikush të fyen, dikush kënaqet kur ti je keq… Kam mesuar se sa herë që mes njerëzve ndihem keq, një libër më bën të ndihem mirë sepse brenda tij dikush ka të njejtën dhimbje si unë, vuan si unë, madje më hap zemrën e më thotë gjëra që edhe unë i mendoj e i ndjej njëlloj si ai. Kështu unë duke kërkuar shokun, gjej veten në libër.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Erta Myrtaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/+%E2%80%9CLibri%2C+shoku+im+me+i+mire%E2%80%9D/757
Vepra te ngjashme
Dite me shi
Lloji: Ese argumentuese
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ë...
A ka jete ne planet...
Lloji: Ese argumentuese
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk ki...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
Shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika par...
Nje vend i quajtur ...
Lloji: Ese argumentuese
Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjv...
nje zile
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të je...
Nena
Lloji: Ese argumentuese
Nena!!!
Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gju...
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume p...
Duke ngjitur shkall...
Lloji: Ese argumentuese
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjit...
turizmi
Lloji: Ese argumentuese
Turizmi është praktika, veprimi i marrë nga ata që udhëtojnë apo vizitojnë vende me qëllim z...
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
Emri:
Medina Sadiku
Email:
artasadiku915@gmail.com
Komenti:
Nuk kam
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
SADUSHI
Email:
SADUSH@hotmail.com
Komenti:
BRAVO! TE LUMTE!
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
SADUSHI
Email:
SADUSH@hotmail.com
Komenti:
BRAVO! TE LUMTE!
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
SADUSHI
Email:
SADUSH@hotmail.com
Komenti:
BRAVO! TE LUMTE!
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
suela
Email:
suela@hotmail.com
Komenti:
shum mir
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
lazime
Email:
lazime@hotmail.com
Komenti:
shim mir shum mir shum mir
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
alisa
Email:
alisa@hotmail.com
Komenti:
shum mir shum mir
Pergjigju
Emri:
eva
Email:
eva@hotmail.com
Komenti:
shum mir
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
ina
Email:
ina@yahoo.com
Komenti:
bravo bravo bravo
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
mirgreta
Email:
fatlindi200@hotmail.com
Komenti:
Une mendoj se e ka shkruajtur bukur, ajo ka then at se qfar ndjen per librin, Pra librin duhet ta kemi gjithmon afer...
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
fortesa
Email:
tesa.aliu@hotmail.com
Komenti:
e bukur por jo edhe aq
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
fortesa
Email:
tesa.aliu@hotmail.com
Komenti:
shum palidhje
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Leona
Email:
lonalona1462@live.com
Komenti:
Shumë bukur ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
BRAVO!!
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
pa emer
Email:
pa.emil@live.coom
Komenti:
E mejr gjonka amen une si du librat .com
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
pa emer
Email:
pa.emil@live.coom
Komenti:
E mejr oshte amen une si du librat
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
pa emer
Email:
pa.emil@live.coom
Komenti:
E mejr oshte amen une si du librat
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
pa emer
Email:
pa.emil@live.coom
Komenti:
E mejr gjonka amen une si du librat .com
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
skom emër
Email:
pa.emër@hotmail. com
Komenti:
Jo valla un si du librat
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Hyhnhby
Email:
cungi_15@live.com
Komenti:
Po e mir kana e ekame ba hartim neser e pe baj qeket
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Nita
Email:
nita.01@live.com
Komenti:
Mendoj se kjo ese është e shkruar bukur por jo edhe aq sepse i mungojnë ca elemente .
Pergjigju
Emri:
Bleona
Email:
Lona42@hotmail.com
Komenti:
Edhe u mendoj njashtu por prap se prap e bukur ëë :
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Era
Email:
era.latifi@msn.de
Komenti:
Kjo ese edhte mjaft e mire sepse libri eshte shume i dashur per ne dhe un mendoj se ne duhet te lexojm me shume libra sepse LIBRI eshte shoko yne me i mire
Pergjigju
Emri:
Besa
Email:
Besa@live.com
Komenti:
edhe une iu bashkangjitem mendimit tuaj sepse keni te drejt
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Diellza
Email:
diellza@hotmail.com
Komenti:
Mjaft Bukur sepse libri shoku me i mire i njeriut
Pergjigju
Emri:
Arta
Email:
arta@hotmail.de
Komenti:
Ke te drejt
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
djellza
Email:
djellza_gashi@live.it
Komenti:
shuum.e.mirr
Pergjigju
Emri:
Djellona
Email:
D.Djellona@live.com
Komenti:
Teper Mire
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
alketa
Email:
alketa@hotmail.com
Komenti:
shuuuum bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
fitore berisha
Email:
fitore_berisha@live.com
Komenti:
edhe un ndihem keshtu
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Leonit
Email:
niti-14@hotmail.com
Komenti:
Shum bukur e keni shkruar kete,
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Ertan Sadiki
Email:
tani-sara@live.com
Komenti:
Shumm mirr...Urime urime uirimee...
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
jonida
Email:
jonida_hyra@live.net
Komenti:
sa mir 5 e ki shum mir
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
florida
Email:
florida_lida@live.net
Komenti:
mir shume me pelqen
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Hylja
Email:
hylja-muslimanja@live.com
Komenti:
shum e bukur te lumt
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
linda
Email:
linda@hotmail.com
Komenti:
shum mire
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
tuana
Email:
tuana@hotmail.com
Komenti:
teper hartim i mire mka pelqy shume
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
sahit
Email:
pimi-nita@live.com
Komenti:
shum e bukur
Pergjigju
Emri:
Alketta
Email:
kosova-2@live.com
Komenti:
Eshte e mrekullueshme
Emri:
Leona
Email:
leona-krasniqi@hotmail.com
Komenti:
shum e bukur ♥
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
aurela
Email:
aurela@aurelihotmail.com
Komenti:
shum e mir me ka ndihmuar shum faliminderit
Pergjigju
Emri:
i bukur
Email:
bllablla@hotmail.com
Komenti:
t hanksha
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
hahahahah
Email:
zxcvbnm-s@hotmail.de
Komenti:
boll bajat mos ulodh ma shum me shkrue se nuk kishe lidhje hiq
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
brikena
Email:
brikena-p-a-k@hotmail.com
Komenti:
shum bukur
Pergjigju
Emri:
agim
Email:
gima_02@live.com
Komenti:
shum mir me ka pelqyer shum isht mahnitse veq vazhdoni keshtu
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
VULLNET
Email:
neti-messi@live.com
Komenti:
SHUM MIR
Pergjigju
Emri:
erza
Email:
elmedina.9@live.com
Komenti:
teper mir sepse dikush vetem te shfrytezoon e nuk te merr per shoqee te mir ja keshtu qe duhet pasur kujdes çdo hap qe e hedhh
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
egzontina
Email:
egzontina-010@live.com
Komenti:
nuk pom pelqen shum e keqe
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
enis hasani
Email:
enis.h@zbavitu.net
Komenti:
Mbreslenese
Pergjigju
Emri:
arlind hasani
Email:
arlindi-10@hotmail.com
Komenti:
Pa mesim s´ka asgje
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
greesa
Email:
gresa_dredhza@live.com
Komenti:
kete e din edhe bebat 9+10
Pergjigju
Emri:
dexa
Email:
dexa_kull@live.com
Komenti:
kjo pjes eshte shum e mir
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
gjlsyna
Email:
cyne_cyna@hotmail.com
Komenti:
shum i mir
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
gjlsyna
Email:
cyne_cyna@hotmail.com
Komenti:
mir
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
ana
Email:
ana@live.com
Komenti:
shumm miiir
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Dren
Email:
edi.king@outlook.com
Komenti:
O sHUM Faleminderit a shum se me duhet per hartim kjo hahaha
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
rildosh
Email:
rildi.vrapi@live.com
Komenti:
shum e bukur vaxhdo te shkruash e te lixosh
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
sumeja
Email:
sumeja@live.com
Komenti:
shume shume e bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
erolind
Email:
jahi_kumanova@hotmail.com
Komenti:
SHUM MIR
Pergjigju
Emri:
babastars
Email:
sami_lindi@live.com
Komenti:
shum mr
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Steisi Ziu
Email:
steisi_ziu@live.com
Komenti:
hmmmmmmmm,,,,,,cka
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
berat
Email:
beratavdili@homtial.ocm
Komenti:
berat
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Flutura Gashi
Email:
flutura-189@live.de
Komenti:
Ju lumt me ndihmuat per shkoll
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
rea rika
Email:
reakucove@yahoo.com
Komenti:
sh poezi e bukur urime me pelqeu shum dhe me uti ne nje bote tjeter dhe une e kam lex kete liber eshte me te vertet i mrekullueshem
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Ina Inna
Email:
bardhibar@yahoo.com
Komenti:
shume i bukura
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Besa
Email:
besa.002@live.com
Komenti:
Vertet me pelqeu dhe me ndihmoi mua per ne shkoll ju lumt
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
adisa
Email:
adisa.e@live.com
Komenti:
shumm ese e mir :
Pergjigju
Emri:
tina
Email:
tina-ani@live.com
Komenti:
shum mir
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
minja
Email:
minja_5@hotmail.com
Komenti:
shume e bukur hyhhyh hjg
Pergjigju
Emri:
berat
Email:
beratacvdili@homtial.com
Komenti:
berat
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
people
Email:
people@live.com
Komenti:
sa e mirr o zot juduuaa shum
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
denis
Email:
denis.zogu@hotmail.com
Komenti:
Shume bukur. Autorja e ketyre rreshtave, nga menyra e te shprehurit dhe nga pasioni me te cilin shkruan, duket qe eshte person qe lexon, qe i do librat.
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
emiljana toska
Email:
emiljana toska@yahoo.com
Komenti:
hahahaha shum e bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
angela
Email:
angela_angjelinajolie@live.com
Komenti:
ahhahahhahaha shum e bukur na qenka
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
erze
Email:
erza-merisa@hotmail.com
Komenti:
shum mir
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
hNWajrSqIimnQc
Email:
v.preney@t-online.dk
Komenti:
Heucvka good job. I sure appreciate it.
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
era gashi
Email:
eragashi@hotmail.com
Komenti:
sa e mir
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
era gashi
Email:
eragashi@hotmail.com
Komenti:
sa e mir
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
sabiha
Email:
sabiha_izabella@hotmail.it
Komenti:
haha
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Erta Myrtaj
Email:
ertakristian@ymail.com
Komenti:
hahaha ... me behet qejfi qe ka sherbyer si ndihme
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
fatlume
Email:
flutu_kelmendi@live.com
Komenti:
sa e mirr o zot juduuaa shum
Pergjigju
Emri:
esma
Email:
esma@gmail.com
Komenti:
shume mire
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti