Data e postimit: 2019-01-08 19:31:57
Shikime: 6893
|
|
Likes:
5
Dislikes:
1
Titulli:
Ese
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku dhe e mbeshtesim njeri-tjetrin.Shkolla eshte vater dije sepse ne mesojme per per boten,mesojme se c`eshte jeta dhe si te ecim me kmbet tona.Shkolla eshte e rendesishme sepse brenda saj perfshijme edhe librin.Libri eshte nje frymezim per jeten dhe argetimin .Po sepse libri eshte nje magji qe sapo te hyn ne mendje ,ne cast ai te keshillon ne menyre e tille qe ti nuk e kupton po menjehere e vepron.Nese korrim suksese ne jete kjo do e ndodhe prej shkolles...Sepse shkolla eshte vendi ku filluam rrugetimin tone...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anisa.H - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6658&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
MAMI IM ♥♥♥
Lloji: Ese pershkruese
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te...
|
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...
|
ngjarjet
Lloji: Ese pershkruese
"Vendlindja"
Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O ve...
|
Kitara
Lloji: Ese pershkruese
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muz...
|
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
|
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
|
Dje
Lloji: Ese pershkruese
Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa ...
|
Nje mbremje e qete
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurime...
|
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cila...
|
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME!
Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
|
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
|
shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
shkolla ime e dashur kur te shoh ty me vjen baelldi dhe kur vi ne shkolle me vjen per te qare nga ge...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|