Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 305
Data e postimit: 2012-04-02 09:31:48
Shikime: 6356
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 6

Titulli: Rihanna

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Rihanna
Autori: Rrepi dhe Jeta
Shkolla: Vasil Shanto
Klasa: 8
Qyteti: Tirana
E-mail: klara005@hotmail.gr

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), i njohur mononymously si Rihanna, është një artist Barbadian regjistrim. Lindur në Shën Michael, Barbados, Rihanna u shpërngul në Shtetet e Bashkuara në moshën 16 vjeç për të ndjekur një karrierë regjistrim nën drejtimin e prodhuesit Rogers rekord Evan. Ajo më pas nënshkroi një kontratë me regjistrimet Jam def. [1]
Në vitin 2005, Rihanna lëshuar albumin e saj debutues në studio, Muzikë e Diellit, e cila arriti kulmin në dhjetë krye të tabelës Billboard 200 dhe përmban Billboard Hot 100 pesë top hit vetme "pon de sërish". Në më pak se një vit, ajo lëshuar albumin e saj të dytë në studio, A Girl Like Me (2006), e cila arriti kulmin në top-pesë në Shtetet e Bashkuara, dhe prodhuar e parë e saj Hot 100 për një të vetme të numrave, "SOS". Albumi i tretë Rihanna në studio, Good Girl Gone Bad lëshuar në maj të vitit 2007, pjellë ndërkombëtar teke hit "Umbrella", "A nuk Stop muzikë", "të marrë një hark" dhe "Disturbia", me një shtesë katër teke duke u lirua. Album u propozua për nëntë Grammy Awards, duke fituar të mirë Bashkëpunimi Rap / Sung për "Umbrella". Albumi i katërt i saj studio Vlerësuar me R (2009), prodhuar top-dhjetë "ruletë ruse" teke, e "Hard" dhe "djalë i vrazhdë", me këtë të fundit arritjen e vendin numër një në Billboard Hot 100. Me zë të lartë (2010), albumi i pestë Rihanna në studio, pjellë e numër një hite "Vajza Vetëm (në botë)", "Çfarë ka Emri im?" dhe "S & M". "Ne Found Love" shërbeu si plumbi vetme nga albumi i gjashtë Rihanna në studio, Bisedoni Kjo Talk (2011). Kënga ishte një sukses ndërkombëtar, duke shkuar në Listat në tetëmbëdhjetë vende.
Puna e Rihanna-s ka fituar çmime të saj të shumta dhe accolades, duke përfshirë pesë Awards amerikane Music, gjithsej tetëmbëdhjetë Music çmime Billboard, dy çmime Brit dhe gjashtë çmime Grammy. Ajo ka arritur një total prej njëmbëdhjetë një teke numrin në tabelë Billboard Hot 100, duke u bërë artisti më i ri solo për të arritur feat. [2] Billboard quajtur Rihanna Digital Këngët Artist i dekadës së viteve 2000, dhe renditet e saj si artist e shtatëmbëdhjetë të dekadës së njëjtë. [3] [4] Ajo është më i lartë i shitur artist dixhital në historinë e SHBA, duke shitur 47,571,000 milion teke si i 2012. [5] Për më tepër, ajo ka dërguar edhe 7.3 milion njësi album në Shtetet e Bashkuara si e shtator 2011. [6] Disa nga teke e saj kanë fituar vendin e tyre në listën e më të shitur në mbarë botën teke. Rihanna ka shitur më shumë se 25 milionë albume dhe 60 milion teke në mbarë botën që nga fillimi i karrierës së saj në vitin 2005, gjë që e bën atë një nga artistët më të mirë të shitur të të gjitha kohërave.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rrepi dhe Jeta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Rihanna+/305


Vepra te ngjashme
dasmat shkodrane
Lloji: Ese argumentuese
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hers...
Fleta e shkrimit pr...
Lloji: Analize letrare
Pranvera sapo kishte trokitur.Në klase mësuesja e matematikës po shpjegonte mësimin. -Dy dhe d...
Gjeegjeza
Lloji: Gjeegjeza
Po ti a mund t`i zgjidhesh pa i pare? 1. Tre mjeke thanë se Roberti ishte vëllai i tyre, mirëp...
"Sfidat e shekullit...
Lloji: Ese argumentuese
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të a...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese argumentuese
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë ...
Festat e fundvitit
Lloji: Hartim
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaq...
Kosovo jonë
Lloji: Analize letrare
Kosova jonë Flakrojn pes pishtarë Të gjithëve tu ju thanë Se ne vendin tonë Pes popuj j...
Përfaqesimi i Spor...
Lloji: Hartim
Olimpiada ose Lojërat Olimpike vjen nga greqishtja (Olymp) qe do të thotë një manifestim i garav...
Shpella e pirateve ...
Lloji: Analize letrare
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin...
Frika e të qenurit...
Lloji: Tregim
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëz...
Autobiografia ime
Lloji: Ese pershkruese
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku e...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...


Komentet e fundit!

Emri: 5t
Email: rfs@bugb.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: -__-
Email: asdh@gmail.com
Komenti: o wikipedia dhe jeta
  Pergjigju
Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: ahahahahahah pikes i ke ra

Emri: bertina
Email: bertina_55@hotmail.com
Komenti: shume nice i like it
  Pergjigju

Emri: Ba Na
Email: bana126@yahoo.com
Komenti: mlike
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.