Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4330
Data e postimit: 2015-05-25 19:56:38
Shikime: 26101
Raporto

Likes: 22 Dislikes: 14

Titulli: toka

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Toka
Autori: Elsa Golemi
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 7 E
Qyteti: Shkodra
E-mail: elsagolemi456@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje njeri teper i mire dhe i sjellshem tani une do tju tregoj per token:Toka ashtu si planetet e tjere eshte pjese e sistemit diellor qe ka si yll diellin.Toka eshte nje gje shume e cmuar per ne njerezit dhe shume e dobishme sepse ke shume gjera qe ne pa to nuk do te ishim gjalle.Toka eshte nje planet i vogel ne krahasim me planetet e tjera te sistemit tone diellor.Toka eshte e treta ne rralle me afer Diellit.Nje vit ne toke eshte i barabarte me 365-366 dite dhe ka 12 muaj.Toka mendohet se eshte i vetmi planet qe ka jete ne sistemin tone diellor.Toka ka gjithsej 4 oqeane:i Ngrire i Veriut,Antlantik,Paqsor,Indian dhe 7 kontinente:Azia,Europa,Amerika e Veriut,Amerika e Jugut,Australia,Afrika dhe Antartika.Ky eshte informacioni qe doje t'ju jepja per Token.Dhe pak kuriozitete:Dielli ze rreth 100.000 Toka!Mirupafshim dhe shpresoj qe ky informacion t'ju bej pune ! :)



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elsa Golemi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/toka/4330


Vepra te ngjashme
"Pse ne toke ka jet...
Lloji: Ese argumentuese
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e...
Ku ndodh efekti se...
Lloji: Ese pershkruese
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ek...
Toka
Lloji: Poezi lirike
Toka Toka e tharë Po dëshiron bardhësi Po dëshiron lagështi A e di? Në kete tok Gjd...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,q...
Toka Ime
Lloji: Poezi lirike
Toka Ime Dashuria për vendin Ndjenjë heroike Që të jetojmë të lirë Në ...
Toka jone
Lloji: Analize letrare
Toka eshte e rrumbullaket.Per kete tregon zhdukja nga pamja ose paraqitja graduale e anijeve ne deti...
Universi
Lloji: Hartim
Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne meny...
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anemban...
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anemban...
A ka jete ne planet...
Lloji: Ese argumentuese
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk ki...
udhetimi ne mars
Lloji: Pershkrim
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Mars...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...


Komentet e fundit!

Emri: amamamamammmmm
Email: benan@gmail.com
Komenti: e kukeja
  Pergjigju

Emri: abdyl
Email: dssasadfggdsdf00@gmail.com
Komenti: eshte vari karin
  Pergjigju

Emri: hhhhhh
Email: hhhhhhhhh@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: elsa murati
Email: elsamurati@gmail.com
Komenti: kjo ishte nje ese shume e bukur te pergezoj. do te doja te krijoje nje ese per sistemin diellor.
  Pergjigju

Emri: ermela
Email: ermela.koni@gmail.com
Komenti: mire
  Pergjigju

Emri: jola jola
Email: pezae09@gmail.com
Komenti: pse mi nk te plq ty kjo njs as mu nk me plq
  Pergjigju

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: mire mora nje ide nga kjo ese gjithsesi flm shpresoj te shkruash serish nga ema
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.