Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-01-08 09:58:37
Shikime: 7685
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 3

Titulli: Disa fjale

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Disa fjale
Autori: Jugerta
Shkolla: "15 Tetori" Vlore
Klasa: IXb
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete.
Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je.
Ngjajshmeria mes parashutes dhe mendjes eshte se, asnjera prej tyre s`ka vlere nese nuk eshte e hapur.
Buzeqesh gjithnje edhe pse buzeqeshja jote eshte e trishtuar, sepse me i trishtuar se nje buzeqeshje eshte trishtimi qe nuk buzeqesh kurre.
Kenaqu me sukseset e arritura,po kur mos thuaj STOP !
Jeta njerëzore në tërësi është një lojë e madhe ,por jeta me besim të plotë është lojë e hareshme.
Te hysh ne mendjen e nje femre eshte art,te dalesh prej andej eshte kryeveper
Ndryshimi midis shkoles dhe jetes: Ne shkolle meson dhe pastaj testohesh, Ne jete testohesh dhe pastaj meso.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Jugerta - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=667&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
dhuna ndaj gruas
Lloji: Ese argumentuese
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhur...
A ka jete ne planet...
Lloji: Ese argumentuese
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk ki...
Bota Sot
Lloji: Ese argumentuese
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyej...
a eshte ndikuar jet...
Lloji: Ese argumentuese
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsi...
PËRZGJEDHJA E PR...
Lloji: Ese argumentuese
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që...
Guximi dhe dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam...
Shoqeria
Lloji: Ese argumentuese
Kjo esht bota me e Cuditshme me nje milion befasira me qindra kilometra deshira ku kafshaten e buke...
A mendoni se arsimi...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi,për mua është motorri i përparimit të një shoqërie. Është baza e karrierës dhe s...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...
Ese: Koncepti i se ...
Lloji: Ese argumentuese
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bu...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.