Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2056
Data e postimit: 2014-01-30 21:57:41
Shikime: 7883
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Koncept personal për botën e politikës

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Koncept personal për botën e politikës
Autori: Kris Hasa
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 12D
Qyteti: Tirane
E-mail: kris-hasa@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të mëdha. Janë bërë te flaktë pas asaj që kanë krijuar, pa menduar se si do te perfundonte. Jemi po aq te ndryshëm sa dhe te ngjashëm. E kemi sulmuar historikisht njeri-tjetrin, e kemi vënë ndërmjet pengesave të cilat kanë lënë shenjat e tyre deri në ditët e sotme dhe vazhdojnë t’i lejnë. Ajo që është më e sigurt është se kjo situatë nuk ka kthim pas.

Disa prej jush mund te mendojnë se ku qëndron lidhja e kësaj me titullin e artikullit, ndërkohë qe pjesa tjetër mund ta ketë parashikuar se e gjithë kjo tragjedi quhet politikë. Ne njerëzit, të aftë për të kthyer të keqen në të mirë, e te mirën në të keqe, e kemi çuar situatën deri aty ku humbën miliona jete. Por një nga paradokset e jetës eshte pyetja „A e kemi krijuar ne politikën të keqe, apo na ka kthyer ne ajo te këqinj?“. Politika eshte çelësi i derës së pushtetit dhe pushteti është gjithcka për të cilën luftojmë. Pra ne thjesht kemi krijuar një „qenie të gjallë“ te cilës i kemi dhënë shansin të na manipulojë.

Sistemet politike, idealet, pozicionet...jane thjesht elemente perçarëse e degraduese. Diçka që një pjese nuk arrijnë të konceptojnë është se nuk jemi ne ata qe dalim kundër sistemeve politike, por jane keto sisteme qe dalin kundër nesh, sepse jane programuar për ta bërë. Por kush është prindi i këtyre sistemeve? Jemi ne vete. Pra eshte e qarte se jemi ne vete qe sulmojme veten tonë duke menduar se po bejmë të kundërtën.
Te djathtët i dalin kundër shtresave te ulta te popullsisë, te majtet i dalin kunder atyre të lartave, nacionalistët sulmojnë etnitë e tjera, konservatorët e liberalët sulmojnë bëmat e njeri-tjetrit. Pushteti qe ata mbajnë është përhere i përkohshëm. Arsyeja është sepse pushteti është i pamundur te mbahet kur programi i tij nuk është bashkimi, por përçarja. E ku përfundon e gjithë kjo? Askund, madje nuk përfundon kurrë. Rrota e historisë do të kthehet nga e para dhe njerëzimi është i destinuar te vuajë për diçka që i dha jetë vetë.

Çdo lider i një sistemi me një ideologji të caktuar politike, e ka trajtuar e paraqitur sistemin e tij si utopik. Te njejten gjë bëjne dhe liderët e demokracise moderne. Por nuk do të kete kurre një sistem ideal, sepse jemi njerez, jo robotë. Sa per demokracinë, eshte thjesht nje diktaturë mëse e zbutur, e cila i ka dhëne votën popullit, në menyrë që ta bëjë këtë të fundit të mendojë se ka diçka në dorë e të bjerë në qetësi duke siguruar inekzistencen e revolucioneve. Megjithatë skenaret qe luhen prapa skenave ndërkombëtare janë nje hipokrizi më vete. Gjithë sistemet kanë sulmuar njeri-tjetrin. Komunistët sulmonin demokratët, i quanin revizionistë. Kapitalizmi ishte i egër sipas tyre, ku peshku i madh hante te voglin. Demokratët kanë bërë të njejten manovër me komunistët. Herët a vonë një tjeter sistem do te krijohet ku do te hedhë poshtë demokracinë duke cilësuar veten më të denjë. Kjo ndodh e do të vazhdojë të ndodhë. Jemi të përfshirë në një monotoni të përjetshme pa kthim. Fatkeqësia më e madhe është se vertet që kjo është situata e vetme ku njerëzimi e ka të pamundur ta parandalojë.

Pra ajo që na ngelet te bëjmë, është thjesht të zgjedhim për ti perkitur një sistemi e një ideali që i pershtatemi më së miri. S’na ngelet gjë tjetër veçse të përfshihemi në këtë monotoni të tmerrshme, e ta jetojmë sa më mirë të mundemi. Por njerëzimi duhet të ketë diçka te qartë, që politika është rrenuesja e gjithckaje.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kris Hasa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Koncept+personal+p%C3%ABr+bot%C3%ABn+e+politik%C3%ABs/2056


Vepra te ngjashme
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
"Nëse humbet guxim...
Lloji: Ese filozofike
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dh...
Komedia Hyjnore,
Lloji: Ese filozofike
Ese:"Stop trafikimi...
Lloji: Ese informuese
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Ne kete bote jemi p...
Lloji: Ese filozofike
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Dis...
Ne kete bote jemi p...
Lloji: Ese filozofike
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Dis...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.