Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7105
Data e postimit: 2020-02-01 09:44:03
Shikime: 8134
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: Cilësitë e shqiptarëve

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 11 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot ,një kohë e re për popullin shqiptar po mbërrin.E ardhmja po shkruhet sot.Dhe që ajo të jetë në favor të Shqipërisë,duhet që dhe ne të ndryshojmë sadopak nga vetja jonë.Sepse gjërat e mëdha nisin nga gjëra të
vogla.Shqiptarët janë mbajtur si “komb” i besës.Dhe këtë cilësi kaq të mirë assesi që nuk duhet ta humbasim.Në kohërat e luftës dhe të varfërisë,shqiptarët ishin gati të ndanin bukën dhe shtëpinë me çdokënd që nuk kishte.Ata ishin shumë bujarë dhe të gatshëm për të respektuar.Ndonëse sot po mbizotëron kultura individualiste ,ne nuk duhet të biem pre e saj.Në luftë shqiptarët bëheshin si një trup i vetëm,për të ngritur krye kundër armikut.I cili donte tu cënonte të drejtat e tyre.Ata nuk shikonin as fe dhe as krahinë.Sot,tani që po . flasim,niveli ekonomik në vend është shumë i ulët.Papunësia,emigrimi,korr upsioni dhe largimi i shqiptarëve janë në shifra shqetësuese.Një pyetje me interes kombëtar ngrihet : Vallë,si mund të zhvillohet Shqipëria ?.Ashtu si kohë më parë,sërish duhet të mblidhemi bashkë.Që të punojmë fort,dhe të mos vendosim interesat tona personale,para atyre kombëtare.Ta bëjmë kombin tonë një vend ku shpresa për të ardhmen do të jetojë. Nuk duhet të shohim te njëri-tjetri ato çka ne na ndajnë,por ato çka ne na bashkojnë.Vetëm ne e kemi në dorë fatin e kombit tonë,dhe askush tjetër.Fjala e shqiptarit,gjithmonë ka zënë vend kudo.E dëgjohej nga të gjithë.Megjithatë,po aq të forta sa i kemi fjalët duhet ti kemi edhe veprat.Shqiptarët,edhe në kushtet më të vështira,dijen dhe arsimin e kishin në plan të parë.Sepse vetëm kështu populli dhe njeriu do gëzojnë mirëqenie.Prandaj duhet që më shumë se kurrë,ti kushtojmë vëmendje arsimit.Sepse vetëm kështu do nxjerrim njerëz të zotē,që do jenë në gjendje të bëjnë Shqipërinë e së ardhmes.Për popullin tonë me rëndësi të madhe,sa dhe vetë jeta ka qenë nderi.Por në përpjekje për të mbrojtur nderin,shqiptarët kanë bërë fenomene negative që nuk na çojnë asgjëkundi.Por vetëm na kthejnë mbrapa.Siç është gjakmarrja.Ne duhet që të lemë pas inatet dhe hasmëritë e së kaluarës,që në vend të mbizotërojë harmonia dhe qytetaria.Të gjitha këto,i kemi vetë në dorë.Mjaftojmë të korrigjojmë të metat tona si popull.Dhe si rezultat,e ardhmja e Shqipërisë do jetë shumë më e begatë.Madje edhe më e begatë sa ëndrrat dhe aspiratat që kishin rilindasit tanë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Cil%C3%ABsit%C3%AB+e+shqiptar%C3%ABve/7105


Vepra te ngjashme
Ese për Atdheun
Lloji: Ese shpjeguese
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli...
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
Fjalimi politik
Lloji: Tekst argumentues
Ndjenja e lirisë
Lloji: Ese pershkruese
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashur...
copetimi i shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
ShQiPeRiA
Lloji: Ese shpjeguese
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishter...
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.