Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 944
Data e postimit: 2013-03-12 18:19:10
Shikime: 6739
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 2

Titulli: Ankthi i nje endrre te shpeshte.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jete e pa merituar dhe e pa llogaritur nga i Plotefuqishmi.
Autori: Barhyli.
Shkolla: alushgrepcka123
Klasa: mesues kimi biologj
Qyteti: Fier
E-mail: shkollaagrepcka1@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave rendon akoma mbi qenien tone dhe eshte rrenjosur aq thelle ne ndergjegjen tone sa qe akoma edhe sote pas afer 25 vjetesh here pas here na trondit kur i kujtojme por, per te thene me te verteten, na prish gjumin dhe shqeteson edhe familjen kur na shfaqen ne enderr.
Une qe po ju shkruaj ne kete kutize jam sot 46 vjec dhe per respekt te vertetes si edhe per tu cliruar disi nga pesha e reende e ngjarjeve jo te kendeshme qe mua me kane ngjare ne ato vite, po ju them me sinqeritet se me ndodh shpesh ne enderr sikur gjendem ne ato vite dhe perjetoj krejt ngjarjet se bashku me ankthet duke ungritur i shqetesuar dhe krejt i perhumbur nga gjumi largohem nga dhoma dhe i lumtur se ajo qe perjetova pak me perpara ne gjum nuk paska qene e vertete, ulem ne dhomen e televizorit buzeqesh i lumtur me vehte kur shoh perreth dhe kam dicka te shtrenjte : LIRINE.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Barhyli. - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ankthi+i+nje+endrre+te+shpeshte./944


Vepra te ngjashme
e ardhmja jone
Lloji: Ese shpjeguese
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na sh...
100 Vjet Shtet Shqi...
Lloji: Poezi personale
100 vite te cliruar 100 vite te paharruar 100 vite shqipetar 100 vite shkuan mbar 100 vite te ...
jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikua...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshe...
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
vetvetja
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zako...
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj ina...
Jeta prane TV
Lloji: Ese pershkruese
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot progra...
Motra ime
Lloji: Leter
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj di...
Nje enderr e parea...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjut...
Per ty,mami
Lloji: Ese vleresuese
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin ...
Kujtime nga femijer...
Lloji: Ese filozofike
Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi...


Komentet e fundit!

Emri: live
Email: live@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Cimi
Email: kledi10@gmail.com
Komenti: E shoh se nuk qenkam i vetem ndermjet moshatareve te mi, qe lexokan esete e nxenesve. Te pershendes o presor dhe shpresoj te kem rastin te te lexoj serish.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.