Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-03-26 21:07:33
Shikime: 5072
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 4

Titulli: ghuha shqipe

Lloji: Analize letrare
Tema: ESE
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI
Shkolla: MIHAL GRAMENO
Klasa: IV/4 AND IV/3
Qyteti: prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip eshte nje se kjo gjuhe nuk eshte fituar lehte,nuk ka qen nje gjuheqe dardanet tane e kan gjetur te gatshme por ata vete jane muduar dhe e kane gjetur te gatshme por ata vet jane munduar dhe e kan formuar alfabetin shqiptar per te cilet jam krenar jo vetem une por te gjithe ata qe e dine se qfar rendesie ka gjuha jon qfar knaqesie eshe te flasesh ate dheta perjetosh.ne ate kohe serbet nuk ne lejojnin qe te mesojme dhe te flasim ghuhen shqipe.ne ate kohe shqipetaret ishin ne kriz nge serbeve.ne ate kohe perandoria osmane nuk na lejonte te mesojme gjuhen shqipe por vetem ghuhen turke dhe ghuhen serbe.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6793&lloji=Analize+letrare


Vepra te ngjashme
Analiza e poezise "...
Lloji: Analize letrare
BALADE QYTETSE Mbramë qiella dhe hyjt e vramë një ngjarje të trishtueme panë: Hije... jo! -...
me padurim e prisja...
Lloji: Analize letrare
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim...
Krijojme ura dhe jo...
Lloji: Analize letrare
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur...
tekset
Lloji: Analize letrare
teks informativ per femij...
Shume gabime
Lloji: Analize letrare
Shume gabime Shume po du me shkru po mdoket se kam mu penu se ndjenat qe i kam shume jan...
Poezia ime
Lloji: Analize letrare
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushu...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi ...
Armata
Lloji: Analize letrare
Armata U linde u farkove, U rrite ne beteja, Në luften e ashper, Per ditet e reja. U...
trimat
Lloji: Analize letrare
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte...
e bera per arrsye e...
Lloji: Analize letrare
pkp brrqvoo...
kosova
Lloji: Analize letrare
ke pasur edhe shum dhimbje. por ke hekur me shum mjerime ti ke qen edhe nëna jon ti ke qen edhe ...
Ki shpresa
Lloji: Analize letrare
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida...


Komentet e fundit!

Emri: sindi
Email: sindirina@gmail.com
Komenti: Shum bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.