Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-11-28 12:35:29
Shikime: 1635
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 1

Titulli: Babi

Lloji: Analize letrare
Tema: Babi
Autori: Erbuna Hajdari
Shkolla: Tefik Çanga
Klasa: 7
Qyteti: Ferizaj
E-mail: Email eshte i fshehur!
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete. Gjithmon ulem pran tij dhe ja përqafoj duart të cilat i ka të vrara nga punët e shumta. Asnjeher nuk na ka mërzitur, ka bërë të munduren që ne të jemi të lumtur. Gjithmonë na ka lënë te lirë të dalim , gjithmon ma ka thënë një fjalë: Ke kujdes me kë shoqërohesh, ke kujdes rrugës. Deri sa të vija unë në shtëpi, e di që as nëna as babai nuk kanë ndenjur të qetë, se mos më ndodh ndonjë gjë.Sa herë që kam qenë e ofenduar gjithmon më ka përkrahë dhe më thoshte, sa herë të jeshë e ofenduar asnjëher mos qajë ose mos i thuaj ati/asaj asnje fjalë por vetëm injoroje, andaj sotë jam shum e fortë ndaj atyre që më ofendojnë. Kurr nuk i harroj disa fjalë që mi thotë babai: Njerzit mësojnë prej gabimeve, Jeta të sjellë herë të mira e herë të këqija por ti duhet të jesh e fortë, ti duhet të jeshë e zoja e vetes që të mos jeshë lodra e askujt .
Nuk di se si tja shpërblej, por të betohem se do të jesh krenar për mua.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erbuna Hajdari - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Babi/7789


Vepra te ngjashme
gjenerali i ushtris...
Lloji: Analize letrare
Gjenerali I Ushtrise se Vdekur Gjenerali I ushtr...

Lloji: Analize letrare
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyet...
Lexojeni si fillim
Lloji: Analize letrare
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot...
Analiza e poezise "...
Lloji: Analize letrare
BALADE QYTETSE Mbramë qiella dhe hyjt e vramë një ngjarje të trishtueme panë: Hije... jo! -...
jeta
Lloji: Analize letrare
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e...

Lloji: Analize letrare
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rën...
perralla per femije
Lloji: Analize letrare
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rend...
nena
Lloji: Analize letrare
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , g...
Nena ime
Lloji: Analize letrare
Nena ime e dashur Te dua deri sat vdes E di qe me do mua Andaj pergjigjje nuk pres Kur ti ...
jam i vecante,, jam...
Lloji: Analize letrare
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria sh...
zahir pajaziti
Lloji: Analize letrare
"Zahir Pajaziti" U vrane trimat ne pestove Duke luftuar per Kosovë! Syri i shqipes s'trembet...
Ki shpresa
Lloji: Analize letrare
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.