Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkaterruan vendet ,por lufta e pare boterore solli vdekjen e shume njerezve,mbi 8 milione te vrare dhe mbi 21 milione te plagosur dhe invalide.Asnje lufte tjeter ne Europe ,gjate shekujve ,nuk kishte sjelle deme kaq te medha sa kjo lufte.pasojat e saj ishin mjaft te renda si:demtime te medha ekonomike,u shkaterruan territore te shumta te cilat ishin kthyer ne sheshe lufte,Europa e humbi poziten kryesore qe kishte pasur ne tregun boteror ,u rriten shume cmimet,u mbyllen uzinat e fabrikat popullit te cilit iu premtua se pas lufts do te vendosej paqja e do te fillonte nje jete e re,u zhgenjyen sepse asgje qe iu premtua ndodhi.Pas luftes asgje nuk ishte si me pare.Situata ishte shume e rende.pra gjurmet e kesaj lufte te tmerrshme lane pas vetem shkaterrim,humbje dhe zhgenjim per te gjithe njerezimin.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!