Data e postimit: 2020-02-19 20:56:24
Shikime: 7699
|
|
Likes:
8
Dislikes:
1
Titulli:
Teknologjia ne jeten e njerzve
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta.
Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur eshte smartphone qe ka bere te mundur komunikimin ndermjet njerzve ne kohe reale pavaresisht distances. Informimi dhe perhapja e informacioneve eshte me i shpejte. Padyshim qe keto jane ane shume pozitive por problemet qe shkaktohen ne shendetin e njerzve jane te medha .
Cdo dite ,nga mengjesi deri ne mbremje shohim njerez me telefona neper duar duke filluar nga femijet e deri tek mosha e thyer. Kjo tregon se popullsia e planetit Toke ka krijuar varesi.
Numri i personave qe mbajne syze sa vjen e po rritet per shkak se shikimi demtohet nga qendrimi i tepert ne celular.
Femijet nuk luajne me ne natyre por zhyten ne boten virtuale permes video-lojerave dhe mungesa e veprimtarise fizike i çon ata drejt obezitetit apo semundjeve te tjera. Brezi i sotem lexon shume pak dhe niveli i inteligjences eshte i ulet.
Keto jane probleme shqetesuese sepse e ardhmja qe na pret nuk eshte e mire. Une nuk pranoj qe telefonat te mos perdoren sepse kjo eshte e pamundur por mendoj se duhet te pakesohet perdorimi i tij dhe njerzit te merren me veprimtari qe nuk e demtojne shendetin e tyre si : sporti, leximi i librave,ecja ne natyre etj .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7126&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi.
Te dua,shqipe!Gjuha shqipe,
gjuha e 6-milione shqiptarve te tj...
|
Nje Bote e Denje Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
|
Karma
Lloji: Ese argumentuese
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kisht...
|
Dashuria...nje jete
Lloji: Ese argumentuese
×
Search Modes
ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS
Search Results
Translation r...
|
Perdorimi i interne...
Lloji: Ese argumentuese
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avan...
|
Une dhe shoqeria nj...
Lloji: Ese argumentuese
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot m...
|
gjakmarria-plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo...
|
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta…
Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
|
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
|
Life is shit
Lloji: Ese argumentuese
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta ...
|
7 Marsi
Lloji: Ese argumentuese
7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe...
|
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|