Data e postimit: 2013-03-15 17:04:52
Shikime: 41343
Likes:
121
Dislikes:
35
Titulli:
7 Marsi
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe nje dite e qelluar, me vjen mire qe ne kemi nje dite qe ta falenderojme mesuesin per te gjitha te mirat dhe veshtersite qe i kalon dhe i ka kaluar per te na mesuar neve. Mesuesi eshte sikur babai yne i dyte ai na mesoi shkronjat A,B,C..dhe numrat 1,2,3. Ne per 7 mars shfrytezojme rasin qe si per Falenderim mesuesit te ia dhurojme dhurata ku zakonisht i dhurojme lule si simbol lumturiedhe dashurie ndaj tij...
Ardita Gashi
Atmaxhe
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ardita Gashi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/7+Marsi/957
Vepra te ngjashme
Mesuesi im
Lloji: Ese argumentuese
MEsuesi...nje person shume i dashur per femijet...ai qe veshtire harrohet.Qe ne klasen e pare dhe de...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
Gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
GJAKMARRJA
Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
Mesuesja
Lloji: Ese argumentuese
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek...
Emigranti
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire.
Nje njeri qe veshtirsite e jetes e d...
te flase
Lloji: Ese argumentuese
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuar...
Ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
poezi
Lloji: Ese argumentuese
TE DUA
TE DESHA PA KUSHT
TE DESHA PA KOMPROMIS
TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM
TE DESHA SIQ I...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
Mekati me i madh
Lloji: Ese argumentuese
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në...
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...
Emri:
Diana
Email:
Diana-45@hotmail.com
Komenti:
Shum e bukur qenka esea
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Diana
Email:
Diana-45@hotmail.com
Komenti:
Shumë e bukur qenka
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
ardiana
Email:
ardiana_10@hotmail.com
Komenti:
shum shum e bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti