Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-02-27 21:37:45
Shikime: 7654
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 6

Titulli: Identiteti im

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Identitet
Autori: Lina koka
Shkolla: OLSI LASKO
Klasa: XII-C
Qyteti: DURRES
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jetojme me per veten por per te tjeret .Rrjetet sociale jane bere me te rendesishme se cdo gje tjeter te fshihemi pas fasadave te bukura dhe filtrave qe na ofron instagrami dhe kemi harruar kush jemi ne .Po a jemi ne perfekt sic duken ne fakt fotot ?Sigurisht qe jo ,askush seshte perfekt sic fotot tregojne po ne jemi te prirur ndoshta te tregojme dicka qe nuk eshte nje perfeksion ne maksimum dhe jam e sigurt qe kur shihni foton tuaja ne rrjete sociale thoni a jam un kjo ?Po pikerisht aty ju e keni humbur veten tuaj .Nje tjeter gje qe me shqeteson ajo qe un kam vene re dhe te vetja ime eshte puna .Po po puna duket e cuditshme por te dini se dhe ajo nje nje menyre ose nje tjeter ju ben te harroni kush jeni ju ne te vertet .Une ne punen time jam e detyruar ndoshta te paraqitem me emer tjeter dhe me gjuhe tjeter dhe padyshim kjo me ben te harroj identitetin tim ate qe me perfaqeson mua .Paraja sigurisht eshte nje tjeter problem shumica e njerezve mendojne qe paraja eshte gjeja me e rendesishme ne bote nuk mendojne gje tjeter vec saj sa harrojne veten .Harrojne kush jane te gatshem per te bere cdo gje per ti pasur ato "dreq" parash .Ne i kemi mire marredheniet me parane kur eshte mjet per te jetuar nese kalon ne dicka tjeter dijeni se dicka nuk eshte ne rregull.Duhet qe te gjithe te ndalojme per nje moment te reflektojme dhe tia bejme kte pyetje vetes .
A jam vertet un ?Sigurisht qe pergjigjen mund ta jepni vetem ju .por duhet te dini qe personaliteti dhe karakteri eshte ajo qe e ben nje njeri te jete ai qe eshte .te ndryshem nga te tjeret sigurisht por te vertete .Do te jeni ju jo perfekt por ju......



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Lina koka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Identiteti+im/7147


Vepra te ngjashme
Nese ke humbur guxi...
Lloji: Ese argumentuese
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte e...
Ishin Dy Femije qe ...
Lloji: Ese argumentuese
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agim...
pylli i heshtur
Lloji: Ese argumentuese
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht p...
Vlerat e njeriut
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por di...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje me...
fund ne pasdite
Lloji: Ese argumentuese
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të ...
kujtimet
Lloji: Ese argumentuese
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur n...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
burokracia
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per burokracine nuk do te mjaftonin flete te tera.eshte nje teme qe ka ekzistuar ne kohen...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.