Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdredhura misterioze, ose nje seri e pashjegueshme dridhjesh ajrore qe dalin nga buzet e atij qe ka persosur artin e te folurit; eshte e pabesueshme te besosh qe keto kane qene shkaktare lufte e paqeje, lumturie e hidherimi per aq kohe sa mund te mbahet mend. Aq te pushtetshme sa mbajne te deshifruara ne vetvete gjithe dijet e universit.
Ne jemi rritur me to dhe ato me ne. Belbezimet e nje foshnjeje kthehen ngadale ne fjalimet e nje urti te moçem.
Ne perpjekje per te arritur nje farë kuptimi nga jeta, qenia njerezore u dha nje fuqi te jashtezakonshme ketyre te ashtuquajturave shkronja, te cilat veç u shtuan dhe u zbukuruan ne rrjedhen e kohes.
Jane pikerisht fjalet ato që na ndajne nga shtazet e tjera te botes. Rrenja e cdo mendimi, emocioni ose sjelljeje humane jane fjalet. Burimi i te gjitha njohurive, shkaku i gjithçkaje qe kemi apo dime sot. Sa larg u shpernda, u ndryshua e u perdor kjo gjuhe e folur e njeriut, po gjithkund pati te njejten rendesi jetike per ne.
Fjalet u bene droga me e fuqishme e njerezimit. Te perdorura me kujdes, ato mund te na shpien me larg se imagjinata.
Me te vertete ato jane reflektimi i realitetit, por ndonjehere ato jane te afta ta ndryshojne kete realitet. Fjalet krijojne e shkaterrojne, thyejnë dhe sherojne, skllaverojne ose çlirojne, lidhin ose ndajnë. Fjalet kanë me te vertete fuqi, por shpeshhere ato jane vete fuqia.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Maggie S. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7155&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^
►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
vera i gezon femije...
Lloji: Ese argumentuese
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te ...
poezi
Lloji: Ese argumentuese
TE DUA
TE DESHA PA KUSHT
TE DESHA PA KOMPROMIS
TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM
TE DESHA SIQ I...
Nje vend kaq i afer...
Lloji: Ese argumentuese
E ku ka me bukur se te jesh femije.Te mos dish cfar esht ironi apo te mos e kuptosh nese te shkelen ...
Pablo dhe Franceska
Lloji: Ese argumentuese
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i ...
mjedisi ku ne jetoj...
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gj...
Gjyshe me mungon :/
Lloji: Ese argumentuese
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina b...
TRANSPORTI
Lloji: Ese argumentuese
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi g...
dhuna ndaj gruas
Lloji: Ese argumentuese
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhur...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta:
Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
AUTIZMI
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjer...
Bota Ime Perfekte
Lloji: Ese argumentuese
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nu...
Komentet e fundit!
Emri:
hana
Email:
isufihana1@gmail.com
Komenti:
shume e mire dhe e bukur faleminderit me ndihmoi shum