Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe.
Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madhe dhe me nje motiv teje te levruar ne fushen e artit.Ai eshte mundur qe te himnizoje femren duke e ngritur perhere ne shum dimensione qofte si nene,si grua,si vajze dhe per cudi shkendija e pre i ka ardhur gjithmone nga dashuria per ta.Te poeti dashuria ze nje vend te rendesishem ai e ndjeu ra ne kurthin e saj vuajti,u gezua dhe kete ndjesi ai e hodhi edhe ne leter.Ai njohu dy forma plotesuese te dashurise njerezore:pasionin sensual dhe dashurine shpirterore.femra i hda atij vetem ndijime.keshtu ideali i femres per migjenin u be e shumellojshme ne shpirt ne karakter dhe ne paraqitjen vizuale,si femra e shemtuar,e bukur,femra e dobet si skelet,shume e moshuar ose femra me shpirt djallezor dhe te papaster.Nga ana tjeter e njohu dashurine sublime ate te pastren,me te shenjten.Eshte e lehte te konstatohet pershkrimi i trupit femer,ku vihet re nje prani e theksuar e ngjyrave dhe formave.Mendimet e tij alegorike sjellin aromen e detit,vallezimin dhe nje larmishmeri figurash pershkruese te universit femeror,sipas syve dhe mendjes mashkullore.
Migjeni arriti te portretizonte te dashurit,mikeshat e tij ne formen me modeerne dhe klasike njekohesisht.Femra per te eshte nje engjell dhe djall ne te njejten kohe.Ajo dashuron dhe urren fal gezim por edhe vuajtje dhe Migjeni e di mire kete pasi ai i jetoi te gjitha keto ndjenja.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!