Data e postimit: 2020-04-22 12:01:57
Shikime: 3359
Likes:
9
Dislikes:
4
Titulli:
22 Prilli dita e toked
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dita e Tokes festohet cdo vit me 22 prill.per here te pare eshte festuar ne vitin 1970.Tashme ajo festohet globalisht ne mbare boten.Ne duhet te kemi,kujdes te shtuar ndaj planetit tone sepse vetem ky planet ka cokollate.
ME RESPEKT TE MADH NDAJ ATYRE QE E PELQEJNE KETE ESE INFORMUESE PE 22 PRILLIN DITEN E TOKES "EDISON TAHIRAJ"
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Edison Tahiraj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7207&lloji=Ese+informuese
Vepra te ngjashme
Nene Tereza
Lloji: Ese informuese
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respekto...
Une jam qytetar i E...
Lloji: Ese informuese
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i...
gjyshi imm
Lloji: Ese informuese
ELIRA.Tani une jam gati ne gjumm po ti oo gjysh ku je??? sot nuk me the naten e mir sot une kam zene...
Biografia e Skender...
Lloji: Ese informuese
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fun...
Bullizmi dhe femije...
Lloji: Ese informuese
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume ...
Trimeria nuk ka fun...
Lloji: Ese informuese
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin ...
Te gjithe gabojme
Lloji: Ese informuese
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime ...
kuriozitete
Lloji: Ese informuese
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij....
Mjedisi dicka e cmu...
Lloji: Ese informuese
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vend...
une jam
Lloji: Ese informuese
une jam ...
Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritet...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Emri:
Lily
Email:
Lyly.qatar@qqq.com
Komenti:
I keq nuk me ka pelqy
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti