Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-12-03 22:25:25
Shikime: 6757
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: Jeta nje mision i veshtir per kedo

Lloji: Ese informuese
Tema: Jeta
Autori: Marinela Nikolli
Shkolla: xxx
Klasa: 9b
Qyteti: Lac
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo eshte nje rruge e gjate plot gure ku ti mund te pengohesh dhe te rrezohesh?ah jeta,e veshtir e lodhshme dhe nganjeher e padrejt.Ajo shfaqet e veshtir me plot rreziqe labirinte e udhekryqe ku je ne dilem te gjesh nje zgjidhje dhe te dhemb shum padrejtsite qe behen ku e verteta mbulohet nga nje perde e zez,tek shikon mizorite e kohes.Ankthi dhe vuajtja te qendrojne perball enderrave per te ardhmen dhe ne disa momente te duket qe e ardhmja jote u shemb,sikur gjithcka qe kishit thurur tashme u shemb e gjitha.Jo nuk duhet te tregohemi kaq pesimist ku kemi gjith mundesine te tregohemi optimist.Te mendojme se jo gjithcka perfundon me kaq.Kjo eshte vec nje nga shume kercenimet qe na ben jeta.Na vendos perball situatave te veshtira dhe te paimagjinueshme per ne.Dhe te ecesh do te thote te luftosh me te gjitha forcat kundrejt stuhive te pameshirshme,pengesave,por qe te arrish ketu duhet te fitosh dyluftimin me veten,me veset e tua,me dobesite,me ndjenjat,mallin apo mungesen sepse ne qofte se nuk i perballon keta ti nuk mund te quhesh fitimtar perkundrazi ti do te quhesh nje deshtak,nje frikacak qe nuk di te perballet me realitetin.Keshtu ti duhet te gjesh ne vetvete edhe gjene me te pamundur.Duhet te luftosh per te arritur lart e me lart.Vullneti per te vazhduar,per te bere te pamunduren,me durimin,do te nxjerre prej andej ate se cfar ke kerkuar per vite me rralle dhe kjo gje nuk do te thyhet kurre.Prej kesaj,ne nje rruge te erret ti shikon qe po duket nje shpres.Shikon nje drite qe sa vjen e rritet edhe te shoqeron gjithmone e duke te te ndricuar sa her qe ti ke nevoj.Kjo drite futet brenda teje duke te te treguar qe edhe ti ekziston edhe ti e ke nje qellim ne kete jet dhe se nuk e ke harruar vetveten.NDAJ Ju lutem mos e harroni vetveten dhe mos u trembni nga stuhite e jetesato pervec se do t'i kaloni,do t'ju bejne te mesoni me shume nga kjo bote dhe pas cdo stuhie vjen nje drit e cila ju udheheq gjat jetes tuaj,por mos harroni per te arritur keto BESO dhe kur te ndodhesh ne momente te veshtira te jetes EC PERPARA SHKO dhe MERR ate qe merito!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Marinela Nikolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Jeta+nje+mision+i+veshtir+per+kedo/5442


Vepra te ngjashme
kujtimet e matures
Lloji: Ese informuese
Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit ...
ABDYL FRASHERI
Lloji: Ese informuese
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nen...
7 Marsi - Dita e me...
Lloji: Ese informuese
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te buku...
Ese "FJALA"
Lloji: Ese informuese
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vler...
Une jam qytetar i E...
Lloji: Ese informuese
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i...
A duhet te falim gj...
Lloji: Ese informuese
A duhet te falim gjithmone ...
Bullizmi dhe femije...
Lloji: Ese informuese
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume ...
Le Noel
Lloji: Ese informuese
Noël, la fête en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fêtes les plus aimés et gran...
Miqesia e adoleshen...
Lloji: Ese informuese
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira p...
Drejtesia e Shtetit
Lloji: Ese informuese
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LU...
Te rinjte dhe duhan...
Lloji: Ese informuese
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër gr...
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.