Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre.
Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe zjarreve te medha,u perballen pa u trembur me gjithcka Ne kete dite para 78 vitesh u vra Qemal Stafa,u vra duke u perpjekur per liri,duke u perballur me tradhetaret e ketij vendi qe nuk donin ta shihnin Shqiperine si nje vend te lire.Me mijera binj e bija te ketij vendi u dergjen per liri,qe ky vend te lulezonte,te ishte i lire e te perparonte.
Ahh,sikur te jetonin,te shikonin se sa i cmojme,i nderojme e i duam sepse nga njerez te thjeshte u kthyen ne simbol i vendit tone.Do te perulesha para tyre e do ua puthjà doren pa pushim e pa u lodhur dhe do u jepja nje perqafim te ngrohte te gjitheve.Po te mos ishin ato ne nuk do ishim ketu sot madje edhe mund te ishim vrare,mund te kishim tradhetare gjithandej ,por jo,fale trimave e trimereshave tona ne jemi ketu sot,te lire e me te drejte fjale.Ato tashme jane te skalitur e te gdhendur ne zemrat tona e keshtu do jene edhe ne brezat e ardhshem.
Nuk mund t'i harrojme kurre ato 28mije deshmore qe dhane jeten per liri ne lule te rinise.
Gjene me te shtrenjte qe kemi sot,jeten, e gezojme fale atyre 28mije deshmoreve .
Kjo eshte skalitur edhe me vargjet e Rapsodit popullor:"Nje grusht dheu nga kjo toke,merre dhe shtrengoje fort,pika gjaku do kullojne,luften e madhe tregojne"...
Neve sot na mbetet te shtrengojme duart me njeri-tjetrin e te perpiqemi per liri,qe vlerat e tyre te mos humbasin kurre.
U jemi mirenjohes edhe familjareve e te
afermve te deshmoreve.Ato ne cdo moment duhet te ndjehen krenare per bijte e bijat e tyre qe u sakrifikuan per ne.
Bijte e bijat,trimerit e trimereshat e ketij vendi nuk do harrohen kurre.
Me respekt :
Klevisa Manovi

Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!