Data e postimit: 2021-05-22 18:20:48
Shikime: 4738
|
|
Likes:
4
Dislikes:
1
Titulli:
Shoqe e ngushte
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ti dole aty,isha si ajo drita ne fund te tynelit.Do te doja te falenderoja per gjithcka.Ti u bere si nje moter e dyte per mua,u bere si nje ditar i fsheht i imi ku te thosha trishtimet e mia dhe gezimet e mia.Ndonjher pyesja veten:-"Valle eshte nje engjell i derguar per mua...?"
Dhe ti vertet ishte nje engjell ku zoti me bekoj dhe ma dergoj mua jam shume krenare dhe me fat qe te kam njohur per plot 7vite.
TE DUA DRITA IME🌏🧸#Bestiesforever
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Idk - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Shoqe+e+ngushte/7696
Vepra te ngjashme
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA !
Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote ba...
|
Titanic
Lloji: Ese vleresuese
Titanic...
Other than a tragic historical event, I see the titanic as a crucial lesson: the one of ...
|
dashuria ndaj prind...
Lloji: Ese vleresuese
prindit, jan ata qe na dergojn ne rrugen e te ardhmes.
Ata jen nje frymzim nga e kaluara dhe e ardh...
|
me thane
Lloji: Ese vleresuese
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thj...
|
7-marsi
Lloji: Ese vleresuese
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane.
me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne k...
|
Ese:Shpirti im
Lloji: Ese vleresuese
Ese:Shpirti im.
Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me...
|
Traditat popullore ...
Lloji: Ese vleresuese
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por e...
|
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde...
|
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...
|
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!!
Shume nga ne e dine se eshte e ren...
|
E ardhmja dhe une
Lloji: Ese vleresuese
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejm...
|
Nena ime
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime
Nenen time e dua
si me do ajo mua
dua ta respektoj
sdua ta harroj,
te mirat e saja
g...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|