Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3777
Data e postimit: 2015-02-18 16:00:10
Shikime: 6935
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Nene

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nene
Autori: Inn
Shkolla: Q.Mici
Klasa: VIId
Qyteti: Durres
E-mail: Ina.dena@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar kur une isha semure,ishe ti,qe me bere kete qe jam sot.Ty te jam mirenjohese qe me ke ndenjur prane e me ke falur keshillat e tua te vyera.Nene,nuk ka tingull me te bukur per veshet e mi se sa e qeshura jote,nuk ka gjest me te bukur se sa ledhatimi yt,nuk ka gje me te bukur se te jesh femija yt.Nje perqafim apo puthje e jotja,me heq lodhjen e stresin dhe me jep force te vazhdoj cdo dite lart e me lart.E di, eshte detyra me e veshtire ne rruzullin tokesor,te jesh nene.E di qe shume here une ta kam bere akoma me te veshtire,por ti perseri me ke kuptuar.Nene,ndoshta tani jam akoma e papjekur,por kur te kem familjen time nje dite,do ta kuptoj me se miri se c’rol luan nje nene ne jeten e nje femije,se c’ben ajo per femijen e saj dhe me pas do te kujtoj se cke bere ti per mua.Fjalet nuk mjaftojne per te te shprehur dashurine,kete mund te beje vetem zemra,e cila,ti e di,te do shume.Te dua dhe do te te dua sa jeta te kete fund per mua.E di qe kam bere shume gabime por te lutem me fal dhe nese me ke falur te lutem me jep nje buzeqeshje edhe kur te jesh e lodhur dhe e rraskapitur,me jep nje perqafim edhe nese krahet nuk munden,me jep nje ledhatim edhe nese dora te dridhet dhe une do te jem femija me me fat ne bote,edhe pse jam,sepse Zoti me ka falur nje familje te mrekullueshme,por rolin tend nuk e ze asnje njeri ne bote.
TE DUA MAMI!! ♥♥♥




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Inn - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Nene/3777


Vepra te ngjashme
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
E shtrenjta ime,NEN...
Lloji: Poezi dashurie
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e bren...
Nena "thesar i qmua...
Lloji: Ese pershkruese
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam bo...
8 Marsi
Lloji: Poezi dashurie
Nene ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugetim te jetes time,ti je ajo e cila nuk me brak...
Nena-mesuesi i pare
Lloji: Ese krahasuese
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj....
nena ime
Lloji: Hartim
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. ...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
Nene mos qaj
Lloji: Ese shpjeguese
Nene mos qaj mos ma dhuro lotin edhe mua mos lejo te lendohet zemra ime nene fjalet per ty nuk mund ...
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe f...
Nene
Lloji: Analize letrare
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep bu...
Nena
Lloji: Analize letrare
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.